נכסים למכירה באופקים

נכסים למכירה באופקים

אופקים היא עיר בדרום מדנת ישראל. הרחוב הראשי שלה הוא רחוב הרוזמרין, אשר מציע חיי קהילה תוססים, סופרמרקטים ובניינים מסחריים לא מעטים. השכונה מחוברת לכביש מרכזיים. אם אתם מחפשים עיר לגדל בה את ילדכם דירות למכירה באופקים זה הקנייה החכמה. 

באופקים תוכלו למצוא דירות להשקעה בקלות

הציבור באופקים תומך ברובו ביוזמות הבנייה החדשות מעוניין בבנייני יוקרה חדישים. השכונה, אשר לה היסטוריה של בנייה בצביון ישן יותר, משוועת לדירות חדשות וחדישות, ולכן מי שגר בה מאז ומעולם ורוצה להישאר בה כנראה יהיה לקוח שלכם או בקנייה או בשכירות. עוד לקוחות הם אנשים שעובדים בקניון ובמרכזים המסחריים בתוך אופקים עצמה.

סוגי פרויקטים באופקים

דופלקס 

דירת בניין בת 2 קומות. הדירה מכילה גרם מדרגות פנימי בתוכה, עם מעבר קל מהקומה הראשונה לשנייה ולהיפך. לדירה מגוון רחב של עיצובים ושדרוגים שניתנים לבחירה קלה על ידכם.

פנטהאוס 

דירה עם מרפסת ענקית בעלת שטח של 50 מ”ר לפחות. פנטהאוס מאפשר לכם ליהנות משטח חיצוני רב, מנוף יפה כלפי חוץ וגם מאפשרויות להטמיע סגירות חורף ובכך להפוך חלק מהמרפסת לחדר ארעי נוסף בבית.

דירת גן 

דירה הממוקמת על צלע ההר ועל כן מאפשרת גן גם אם היא בקומה שנייה או קומה לא צמודת קרקע אחרת. כמו כן, ניתן לאתר עבורכם גם דירות גן קלאסיות בגובה הקרקע. דירות פנטהאוס עם הכנה לשתילת שתילים במרפסת הן דירות גן לכל דבר ועניין.

דירת גג

 דירה הממוקמת על הגג. בדירות מסוג זה תוכלו להיות ממוקמים הכי גבוה בשכונה, ליהנות מנוף יפה וגם ליהנות מסגירת חורף מעוצבת וענקית שניתן להזיז או לסגור לבחירתכם. הדירה גדולה ועל כן מתאימה לבודד, זוג, משפחה או שותפים.

תכנון וכניסה לדירות

מומלץ מאד לפנות למשרד תיווך בדרום ולשריין לעצמכם כבר כעת דירה חדשה. הכניסה לדירה תתבצע בפרקי זמן מהירים באופן יחסי. מי שקונה עכשיו מבטיח את המחיר הטוב ביותר עבור הדירה באותו פרויקט.

יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אלינו למידע נוסף על נכסים באופקים!

 

נדל''ן