מתנה לטו בא”ב-כך תבחרו נכון

מתנה לטו בא”ב-כך תבחרו נכון

איך לבחור מתנה לטו בא”ב – רומנטי ומרגש

חג האהבה כבר בפתח ואתה מחפש בשבילה מתנה לא פחות ממושלמת. על המתנה להיות רומנטית, שימושית, מיוחדת ולא מאוד יקרה. זר פרחים או חפיסת שוקולדים יהיו מתנה רומנטית אך לא ניתן יהיה לשמר אותם לטווח הארוך. אם אתם מחפש את המתנה שתגרום לה לקפץ מאושר ותציג אותך כבן הזוג המושלם – אתה צריך לקנות לה תכשיט. אל דאגה, לא מדובר בטבעת אלא בפריט יומיומי מחמיא ונשי. 

איך בוחרים מתנה לבת זוג?

המתנה המושלמת היא כזו שתואמת את הטעם האישי שלה, את אורח החיים, את השלב בו אתם נמצאים במערכת היחסים ואת התקציב. מתנה לבת זוג ליום האהבה תהיה פחות מושקעת ויקרה בהשוואה למתנת יום הולדת. אם אתם משלבים את המתנה יחד עם זר פרחים או בילוי במסעדה, מתנה בשווי של 150-200 שקלים הולמת את המאורע. 

איפה כדאי לקנות מתנות ליום האהבה?

התקופה בה היה עלינו לבזבז שעות ארוכות במרכזי הקניות רק בשביל לקנות מתנה לבת זוג חלפו מהעולם. הגבר המודרני מזמין לבת הזוג שלו מתנות אונליין מבלי לקום מהכיסא במשרד. המחירים אונליין זולים יותר ולרוב תקבלו גם הטבה של משלוח מהיר בחינם.  אל תשכחו לוודא שהמתנה אכן תגיע ליעדה במועד עטופה באריזה חגיגית. בהתאם לסוג המתנה כדאי לברר מראש אופציה של החלפות והחזרות. 

המתנה הכי טובה ליום האהבה

נשים בכל הגילאים אוהבות מאוד תכשיטים עם דגש על תכשיט בעל ערך סנטימנטלי שהתקבל מבן זוג אוהב. זוג עגילים לאישה יהיה מתנה רומנטית ומושקעת ליום האהבה. לא בטוח מה היא אוהבת? עם עגילים לאישה במראה קלאסי אתה לא יכול לטעות. בעגילים אין מידות כך שאתה לא צריך למדוד את היקף האצבע או הזרוע. 

אם אנכם בטוחים מהו הטעם המדויק שלה בתכשיטים כדאי לבחור בפריטים קלאסיים, תכשיטים עם חריטה או להתייעץ עם חברה טובה. ניתן למצוא היום תכשיטים מחמיאים ואיכותיים במחירים שווים לכל כיס כך שאין הכרח להוצאה כספית גבוהה. שרשרת עם תליון לב אוהב תהיה מתנה קלאסית ליום האהבה, מתנה שכל אישה תשמח לקבל. 

חברה וקהילה