מקדחה רוטטת – הכלי שחייב בכל בית

מקדחה רוטטת – הכלי שחייב בכל בית

מקדחה רוטטת – הכלי שחייב בכל בית

מקדחה רוטטת היא כלי חשמלי המשמש לקידוח חורים במשטחים. הוא משמש בדרך כלל ליצירת חורים בקירות ובמשטחים אחרים שקשה להגיע אליהם עם מקדחה רגילה.

פשוט פריט חובה בכל עסק או בית ובכל עגלת כלים מקצועית.

המאמר יעסוק בנושאים הבאים:

– מהו מקדחה רוטטת?

– במה זה שונה ממקדחה רגילה?

– איך זה עובד?

– למה שתרצה אחד?

מהי מקדחה רוטטת?

מקדחה רוטטת היא כלי חשמלי הקודח חורים במשטחים על ידי שימוש בביט מתנודד במהירות.

מקדחה רוטטת יכולה לשמש למטרות שונות כמו יצירת חורים לברגים, קידוח חורי פיילוט והגדלת חורים קיימים. זה יכול לשמש גם להסרת חומר ממשטחי מתכת או עץ.

תפקוד המקדחה תלוי בסוג הביט שבו הוא משתמש. ישנם סוגים שונים של ביטים זמינים עם צורות וגדלים משתנים. גודל החור שנוצר על ידי מקדחה תלוי במהירות שבה הוא מסתובב וכמה עמוק הוא נכנס למשטח הנקדח.

למקדחה אלחוטית טיפוסית יהיו שתי מהירויות: מהירות גבוהה לקידוח מהיר יותר ומהירות נמוכה לשליטה רבה יותר בעת קידוח קרוב לחפצים או לתוך חומרים קשים.

תשיג לעצמך אחד

מקדחה רוטטת היא כלי חשמלי המשמש לקידוח חורים בחומרים שונים. יש מקדחת עמוד מסתובבת וידית חוזרת. הידית מחוברת לראש המקדחה הניתן להזזה למעלה ולמטה או מצד לצד ליצירת צורת החור הרצויה.

הדבר הראשון שאולי תרצה לדעת על מקדחה רוטטת הוא מה הוא עושה ואיך הוא עובד. למקדחה רוטטת שלושה חלקים עיקריים: המנוע, הצ’אק והביט. המנוע מספק כוח לסובב את הצ’אק שמחזיק את הקצה. כאשר אתה דוחף ומושך בידית, זה גורם לרעידות על מנת לנוע למעלה ולמטה או שמאלה וימינה בהתאם לצורת החור הרצויה.

צרכנות