מצטיידים בטונר למדפסת כחלק מציוד משרדי משתלם

מצטיידים בטונר למדפסת כחלק מציוד משרדי משתלם

למה כדאי להיות מוכנים מראש?

טונר למדפסת דינו להסתיים ביום מן הימים, ובהתאם לקצב ההדפסה שלנו (ולסוגי ההדפסה) כך תיקבע התדירות שבה נידרש להחליף את הטונר הקיים בחדש. המדפסות כיום מתריעות מבעוד מועד על התרוקנות הטונר כדי לאפשר לכם את הזמן להצטייד בטונר חדש או להוציא מהבוידעם את זה שכבר קניתם בעבר. אם אין לכם בנמצא טונר למדפסת, עולה בפניכם הדילמה – מה לקנות? טונר מקורי או תחליף תואם? ננסה להבין מה ההבדלים ביניהם ומה באמת משתלם יותר.

יתרונות הטונר המקורי

מדפסת.צילום עט תקשורת
מדפסת.צילום עט תקשורת

כל בעל עסק יודע שכחלק ממוצרי ציוד משרדי להם הוא זקוק, האפשרות הראשונה שעומדת בפניכם ברכישת טונר למדפסת, היא לבחור בטונר מקורי המיוצר על ידי החברה שייצרה גם את המדפסת. יש לכך יתרון חשוב מאוד, והוא יתרון האחריות – אם תתרחש תקלה כלשהיא, תוכלו לפנות ישירות ליצרן וליהנות מאחריות ומטיפול יעיל יותר של התקלה. מצד שני, אין ספק כי מחירו של טונר למדפסת שהוא מקורי, הוא גבוה יותר מאשר תחליפים תואמים אחרים הקיימים בשוק. השאלה, בשורה התחתונה, היא של עלות מול תועלת, ועליכם להחליט האם חשובה לכם האחריות של היצרן, או שהמחיר משמעותי יותר עבורכם. חשוב להבין שאין כל פגם בטונר תואם ובהחלט ניתן למצוא טונרים איכותיים, במחירים אטרקטיביים. האופציה הנוספת שעומדת לרשותכם היא האופציה של מילוי המכל בחומר, וזוהי בהחלט האפשרות הזולה ביותר שקיימת. אגב, שימו לב שאפשרות זו, של מילוי חוזר, היא אפשרות ידידותית לא רק לארנק שלכם, אלא גם לסביבה.

יתרון השימוש במדפסות לייזר

ייתכן שאתם תוהים לעצמכם האם לא עדיף פשוט להצטייד במדפסת דיו, אבל התשובה היא שמדפסת לייזר היא מהירה יותר, וגם המילוי שלה זול יותר. בבסיסה (ובעברה), מדפסת הלייזר שימשה בעיקר עסקים, משום שההדפסה בה מהירה והיא נוחה להדפסה בהיקפים גדולים. אלא שהיום ישנן גרסאות קטנות יותר, שמתאימות גם לצרכן הביתי, וטונר למדפסת הוא חסכוני יותר מאשר ראשי דיו. אם אתם מחפשים מדפסת לבית העסק, אין ספק שמדפסת לייזר תתאים לכם יותר, ולרוב מדובר במכשירים שמאפשרים גם סריקה, שליחת פקס וצילום מסמכים. מדפסת דומה, בגרסה המתאימה לבית, תתאים לכם גם לשימושים הפרטיים שלכם. אלא שגם אם המדפסת מיועדת למשרד וגם אם היא מיועדת לבית, מומלץ שתשקלו אפשרות להצטייד מראש בכמות רבה של טונר למדפסת, כדי שלא תצטרכו לחפש חנות פתוחה וקרובה בכל פעם שהמדפסת תתריע על התרוקנות הטונר, ועוד יותר מכך – כדי שלא תמצאו את עצמכם תקועים באמצע הדפסת דו”ח חשוב ללקוח…

צרכנות