מפקד אוגדת איו”ש, תא”ל כרמלי:”הצבא יוזם פעילות התקפית מול המחבלים ושולחיהם”.

מפקד אוגדת איו”ש, תא”ל כרמלי:”הצבא יוזם פעילות התקפית מול המחבלים ושולחיהם”.

ראשי מועצת יש”ע נפגשו  עם מפקד אוגדת איו”ש תת אלוף ליאור כרמלי בעקבות האירועים האחרונים.תא”ל כרמלי עדכן את המשתתפים בהערכות הביטחונית של האוגדה הכוללת פעילות התקפית מול מחבלים ושולחיהם, שלילת התרי עבודה, מאבק באמל”ח המיוצר באזור, פריסת מצלמות בכבישים ובצמתים, חיזוק הגנת הישובים, שיפור הקליטה הסלולרית ועוד. 

ראשי מועצת יש”ע נפגשו השבוע (ד’) עם מפקד אוגדת איו”ש תת אלוף ליאור כרמלי בעקבות האירועים האחרונים. בישיבה השתתפו אבי רואה ראש מועצה אזורית מטה בנימין ויו”ר מועצת יש”ע, חננאל דורני ראש מועצה מקומית קדומים ויו”ר וועדת הביטחון של מועצת יש”ע, אלי שבירו ראש העיר אריאל, שי אלון ראש מועצה מקומית בית אל, יעקב גוטרמן ראש העיר מודיעין עלית, שלמה קטן ראש מועצה מקומית אלפי מנשה, אברהם בן יוסף ראש הוועדה המוניציפאלית חברון, שילה אדלר מנכ”ל מועצת יש”ע, שלמה וקנין קב”ט מועצת יש”ע, סא”ל מכי סיבוני קצין הגמ”ר איו”ש ומשתתפים נוספים.

במהלך הפגישה נמסרה סקירה ביטחונית אשר כללה את תמונת המצב כיום. תא”ל כרמלי עדכן את המשתתפים בהערכות הביטחונית של האוגדה הכוללת פעילות התקפית מול מחבלים ושולחיהם, פגיעה בסביבת החיים של המחבלים, שלילת התרי עבודה, מאבק באמל”ח המיוצר באזור, תגבור הכוחות, פריסת מצלמות בטכנולוגיה חדישה בכבישים וצמתים, חיזוק הגנת הישובים, שיפור הקליטה הסלולרית ועוד.

מפקד אוגדת איוש תת אלוף ליאור כרמלי עם ראשי מועצת ישע.צילום באדיבות מועצת ישע
מפקד אוגדת איוש תת אלוף ליאור כרמלי עם ראשי מועצת ישע.צילום באדיבות מועצת ישע

שילה אדלר הציג את וועדת הביטחון של מועצת יש”ע ופעילותה, ונערך דיון על שיתוף כוחות הביטחון בהתיישבות בפעילות הצבאית להגנת הישובים ועל פריסת אמצעי הביטחון. סוכם על המשך שיתוף הפעולה והקמת צוות משותף לדיונים על פתרונות בתחום התשתית הביטחוניות בכבישים ובישובים. ראשי הרשויות הודו למפקד האוגדה על הסקירה המפורטת ופעילות הצבא למען התושבים, ועל החשיבה המשלבת ביטחון והתיישבות.

אבי רואה יו”ר מועצת יש”ע אמר בסיום הישיבה: “תודה רבה וישר כח על העשייה הרבה של חיילי צה”ל והמפקדים בשטח. אנו מרגישים את המאמץ ורואים את שיתוף הפעולה המלא של ההתיישבות וצה”ל. אנו שוב מודים על המרב והמיטב שכוחות הביטחון עושים למען תושבינו וכלל אזרחי מדינת ישראל” .

מפקד האוגדה ברך על המפגש ואמר כי “כוחות צה”ל במרחב אוגדת איו”ש ימשיכו לפעול במטרה לסכל את התארגנויות הטרור ולהבטיח בטחון ותחושת ביטחון לתושבים”

חדשות בנימין חדשות שומרון כתבה ראשית