מעל 25 חברי פרלמנט מכל העולם הגיעו היום לשומרון להבעת תמיכה.

מעל 25 חברי פרלמנט מכל העולם הגיעו היום לשומרון להבעת תמיכה.

מעל 25 חברי פרלמנט מכל העולם הגיעו היום יחד עם שדולת הפרלמנטרים למען ישראל ויחידת קשרי החוץ שליד המועצה האזורית שומרון לסיור בשומרון ולהבעת תמיכה זאת כחלק מפעילות ההסברה בעולם של המועצה האזורית שומרון.

בסיור תקפה סגנית שר החוץ את החלטתו של טראמפ לעכב העברת שגרירות לירושלים: “מי שרוצה שלום ורוצה לעצור את הטרור יעביר את השגרירות”

 

חברי הפרלמנט נפגשו עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן, וסיירו בתצפית יוסף, טעמו יין ביקב הר ברכה ועוד. בין חברי הפרלמנט שהגיעו היה גם אלן קלמנס בכיר במפלגה הרפובליקנית ומי שהוציא את פתרון שתי המדינות מהמצע הרפובליקני לאחר שסייר בשומרון לפני למעלה מ 3 שנים.

בתצפית יוסף עם חברי הפרלמנט. קרדיט: רועי חדי

סגנית שר החוץ ח”כ ציפי חוטובלי תקפה את החלטתו של טראמפ שלא להזיז את השגרירות לירושלים ואמרה:
אם טראמפ באמת רוצה להביא שלום עליו להעביר את השגרירות לירושלים. בכדי להבטיח שירושלים לעולם לא תחולק. לוודא שיהודים וערבים יוכלו לחיות יחד. אם תעשה את המעשה הזה הוא יביא טרור

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: “הביקור הזה מוכיח שהמילים בידוד מדיני הולכות ונעשות לא רלוונטיות”. עוד הוסיף דגן בפנייה לחברי הפרלמנט: “אנחנו קוראים לכם להיות שגרירים שלנו בעולם”. ובפנייה לחברי הקונגרס והבכירים הרפובליקנים שנכחו במקום: “אנחנו שמחים שטראמפ נבחר אבל לא מרוצים מהכיוון אליו אנשים בסביבתו לוקחים אותו בהקשר של יו”ש. הוא מקבל לצערי מידע מוטעה. עזרו לנו לעצור את ההזיה שלא מאפשרת בנייה של בתי ספר וגנים ביו”ש”

חדשות שומרון כתבה ראשית