מלונדון לשערי תקווה ומשמר הגבול

מלונדון לשערי תקווה ומשמר הגבול

בטקס ההשבעה המסורתי של לוחמי מג”ב שייערך מחר ברחבת הכותל יהיה גם נציג “משלנו”, ישראל רוטנברג משערי תקווה שעלה לארץ מלונדון לפני פחות משנה והתגייס ישר למשימה. 

מחר, בטקס חגיגי שיערך ברחבת הכותל, עתידים להישבע אמונים למשמר הגבול ומדינת ישראל כ-700 חניכים בהכשרת הלוחמים והלוחמות של משמר הגבול שהתגייסו במחזור מרץ 22.

כחלק מתהליך ההתעצמות החילית שמוביל מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן משמר הגבול, זהו המחזור הגדול ביותר בתולדות החיל.

הטקס מסכם 11 שבועות של הכשרה בבסיס האימונים ׳מכמש׳ במסגרתה הוסמכו החניכים בתכני קליעה, לחימה בטרור, תפקידי המשטרה וטיפול בהפרות סדר.

ישראל רוטנברג. צילום: דוברות מג”ב

בין החניכים שיעמדו בטקס המרגש נמצא גם ישראל רוטנברג, בן 22 תושב שערי תקווה, שעלה מלונדון לפני עשרה חודשים חלם להגיע לארץ ולהתגייס למקום משמעותי בו יוכל לתרום.
מגיל קטן נחשף לסירטונים ברשת, ראה את הפיגועים החוזרים במדינה ולא יכל להשאר אדיש למצב. הוא החל להתאמן באופן אינטנסיבי כבר מגיל 15, בהמשך נרשם לאימוני כושר קרבי והחליט לעזוב את אביו, אימו ועוד 17 אחים ואחיות בלונדון ולעלות לארץ ישראל-הכל על מנת להשיג את מטרתו.

אני נשבע. מלונדון לישראל כדי להגן על המדינה. צילום: דוברות מג”ב

השאיפה הגדולה שלו היא להגיע ליחידת המסתערבים של מג״ב – ״אני דובר 4 שפות, שם אני חושב שאוכל לתרום הכי הרבה״ ואף מספר כי חשוב לו לעבוד על תכונות האופי שלו בתור מנהיג כדי שבהמשך יוכל לצאת לקורס קצינים ולהוביל את דור הלוחמים הבא.

״לא באתי סתם להעביר 3 שנים מהחיים שלי רחוק מהמשפחה והחברים. אני רוצה שבכל מקום אליו אגיע בדרך אתרום בצורה הכי טובה ובדרך הכי משמעותית. אני מכוון להגיע כמה שיותר רחוק ולזכות לתרום כמה שיותר זמן!״.
נאחל בהצלחה לישראל היקר!

חדשות שומרון כתבה ראשית