מהם 5 קלפים מעניינים בטארוט

מהם 5 קלפים מעניינים בטארוט

לכל קלף טארוט פירוש משלו. לכל קלף יש משמעות מסורתית אוניברסלית, אבל חשוב להשתמש גם באינטואיציה כדי להבין איך לפרש את הקלפים כך שיתאימו לכל אדם וכל סיטואציה באופן ספציפי. בכל חפיסה יש 78 קלפים, לכל קלף יש תמונה, סמל וסיפור משלו. בכתבה הבאה נסקור חמישה קלפי טארוט מעניינים וננסה להבין את הפרשנות שלהם.

קלף הנאהבים

קלף הנאהבים לא פשוט לפרשנות. ייתכן שהשואל מצוי בצומת דרכים ומתקשה לקבל החלטה נכונה. כדי לקבל את ההחלטה הנכונה יש להתעלם מרעשי הרקע ומהסחות הדעת ולסמוך על עצמכם, נסו לדמיין מה עלול לקרות בכל תרחיש ובחרו בזה שמתאים לכם. קריאה נוספת של קלף הנאהבים יכול לרמוז שעליכם לפעול לפי מערכת האמונות שלכם, גם אם הן נוגדות לנורמות חברתיות.

קלף הקוסם

אם נתקלת בקלף הקוסם תרצה לשאול את הטארוט מה המשמעות. קלף הקוסם משמעותו שהגיע הזמן שתממש את הפוטנציאל שלך, אין מקום להיסוסים. בין אם מדובר במקום עבודה חדש, הרפתקה עסקית או אהבה רומנטית – קלף הקוסם אומר שהגיע הזמן לנקוט פעולה, הגיע הזמן לקחת החלטות ולאפשר לשינויים משמעותיים בחייך להתממש.

קלף המוות

אחד מהקלפים שמעוררים את החשש הגדול ביותר בקרב הקוראים, הוא קלף המוות. לעיתים קרובות אנשים מבינים לא נכון את קלף המוות. לקלף המוות יש כוח גדול, אבל המשמעות של קלף המוות היא דווקא חיובית. קלף המוות מסמל שנתיב מסויים בחייכם הגיע לסיומו, ואחד חדש עומד להתחיל. דלת אחת נסגרת, אך דלת אחרת נפתחת. הגיע הזמן להניח לנתיב הקודם מאחור כדי שתוכלו להתרכז בדרך החדשה שלפניכם.

קלף השוטה

השוטה משוטט בעולם בעודו נרגש ושופע חיוניות. הוא לא סוחב איתו כלום חוץ משק קטן, שאין בו ציוד למקרה והשוטה ייתקל בסכנות בדרך. לא ברור אם השוטה נאיבי או פשוט לא מודע לסכנה האפשרית. קלף השוטה הוא היחיד שאין לו מספר, לכן הוא מיוצג על ידי הספרה 0, מספר המייצג אינסוף אפשרויות. השוטה מסמל תמימות של ראשית המסע, הוא מסמל התחלה חדשה. התחלת המסע מאופיינת לעיתים באופטימיות נאיבית שלא מודעת לסכנות האפשריות. .פתיחה בקלפים המציגה את קלף השוטה מצביעה על אומץ והבנה שכל יום טומן בחובו הזדמנויות חדשות. קלף השוטה מייצג ציפייה, סקרנות והתפעמות.

מידע כללי