טיפים לבחירת מדביר מקצועי

טיפים לבחירת מדביר מקצועי

אין דבר שיכול להפר את השלווה שלנו יותר מאשר לגלות בבית קהילה שלמה של נמלים שחוגגות על שאריות האוכל מאתמול בערב, או ג’וק שנח לו להנאתו בחדר השינה. אין ספק שישנם תרסיסים שונים שניתן לרכוש לצריכה פרטית, תרסיסים שיעזרו לכם להתמודד עם הביקור המפתיע הזה, אבל ייתכן שעדיף לכם לבחור באפשרות של טיפול מונע ולהזמין הביתה מדביר מקצועי שיטפל במקור הבעיה וירחיק מזיקים שונים מהדירה או מהמשרד. אם אתם מוכנים לעשות את זה, חשוב שתקבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון, כדי שהמדביר שיגיע אליכם הביתה יביא את התוצאות שאתם מצפים לקבל.

צילום.shutterstock.
צילום.shutterstock.

חומרי ההדברה

אחד הדברים הראשונים שאתם צריכים לבדוק אצל המדביר הפוטנציאלי שלכם הוא באילו סוגי הדברה הוא משתמש. יש כיום סוגים שונים של חומרי הדברה, ולכל חומר השפעות אחרות. למשל, ההדברות המוכרות יותר כוללות שימוש בחומרים כימיים שעשויות לפגוע לא רק במזיקים אלא גם בסביבה האקולוגית, בדיירי הבית ובחיות המחמד שלכם. מאחר ואתם קשורים לכלב שלכם ואין לכם רצון לגרום לו לנזק, סביר להניח שתידרשו להישאר מחוץ לבית למשך כמה ימים, כדי לאפשר לרעל להתפוגג מעט. שיטות חדשניות יותר של הדברות מבצעות שימוש בחומרים ירוקים, שהם בטוחים יותר עבור כולם (למעט המזיקים כמובן) ולרוב גם יאפשרו לכם לחזור הביתה עוד באותו היום, כך שגם אתם בקושי תושפעו מתהליך ההדברה. נושאים אלה חשוב מאוד שתבדקו מבעוד מועד, לפני שתזמינו את המדביר אליכם הביתה או למשרד, שכן חומרים שונים ידרשו היערכות שונה, ואתם צריכים לדעת לקראת מה אתם הולכים – והאם זה מתאים לכם.

טיפול הולם למזיק שלכם

מזיקים שונים דורשים סוגי טיפול שונים, וכדאי שתוודאו מול כל מדביר מקצועי שאיתו תשוחחו, האם הוא מסוגל לטפל בבעיה הניצבת לפניכם. הטיפול בחולדות שונה מהטיפול בג’וקים ובנמלים, ושניהם גם יחד דורשים דרכי התמודדות אחרות מאשר הדרוש לצורך הרחקת יונים, למשל. הבהירו למדביר מה הבעיה ונסו להבין כיצד הוא מציע להתמודד איתה. בנוסף, אל תשכחו לבקש התחייבות לתקופת התחייבות של שנה לפחות, כדי שתהיו רגועים לאורך זמן וגם כדי שלא תצטרכו לבצע הדברה נוספת בסמוך להדברה הראשונה. לבסוף, השתדלו לבחור גורם מנוסה ומיומן, וככל הניתן ערכו סקר קצר בין מדבירים שאת שמותיהם תקבלו מחברים וממכרים. המלצות מאנשים שאתם מכירים הן תמיד טובות יותר מהמלצות של לקוחות שמביעים את חוות דעתם באינטרנט או באמצעי אחר.

צרכנות