טיפים לבחירת הלוואה לעסקים

טיפים לבחירת הלוואה לעסקים

הלוואה היא אחת הדרכים של עסקים לשרוד או לצמוח – זה תלוי למה אתם צריכים את ההלוואה. אם אתם לוקחים את ההלוואה כיוון שאתם בקשיים כלכליים ורוצים לכבות שריפות – הרי שההחזר החודשי שיתווסף להוצאות שלכם עבור ההלוואה רק יגדיל את השריפה בטווח הארוך ויקשה עליכם את ההתנהלות בעסק. לעומת זאת, ישנם עסקים העושים שימוש בהלוואות מהבנק או מגופים חוץ בנקאיים שונים כדי לגשר את פערי תזרים ולשמור על פעילות תקינה בעסק או כדי להשתמש בכסף לטובת פיתוח וצמיחה של העסק: רכישת מכונה חדשה שתייצר יותר, פתיחה של מחלקה חדשה, פתיחה של סניף חדש, הכנסה של קו מוצרים חדש וכו’. להלן כמה טיפים חשובים לבחירת הלוואה לעסק שלכם.

קחו הלוואה כשאתם רוצים ולא כשצריך:

הלוואות לעסקים ובכלל מומלץ לקחת רק כשרוצים ולא כשצריך. כשהמצב הכלכלי שלכם הוא טוב, הבנק ינסה להתקשר אליכם ולהציע לכם הלוואות וישאל אתכם אם אתם צריכים משהו. כאשר התשלומים מתחילים לחזור או נקלעתם למצב כלכלי לא טוב הבנק לא יסתכל לכיוון שלכם ולכן אם אין בכך צורך אמיתי הנדרש לצרכי העסק ופיתוחו אל תיקחו הלוואה. אם אתם לוקחים הלוואה שתהיה הלוואה חכמה שתוכלו גם לעמוד בתנאי ההחזר שלה.

קחו בחשבון את כל העלויות של ההלוואה וההחזרים החודשיים:

כאשר לוקחים הלוואה צריך לקחת בחשבון את תנאי ההלוואה. קחו בחשבון לא רק את גובה הריבית אלא גם את גובה ההוצאה החודשית של החזר ההלוואה ואם אתם יכולים לעמוד בהוצאה החודשית הנוספת הזו. קחו אותה בחשבון בתוכניות הפיננסיות שלכם לשימוש בכסף וקחו רק את הסכום שאתם צריכים ולא מעבר לכך.

השוו בין סוגי הלוואות סוגים וקחו הלוואה רק מגוף חוקי בעל אישור מטעם משרד האוצר:

ראשית אנו ממליצים לקחת הלוואה רק מגוף חוקי ומורשה מטעם משרד האוצר לנטילת הלוואות: בנקים, חברות אשראי, בתי הלוואות עם אישור מתאים, חברות ביטוח עם אישור מתאים וכד’. כמובן מומלץ לבצע השוואה בין סוגי ההלוואות והתנאים המוצעים לכם וניתן גם להיעזר בחברת תיווך שתסייע לכם להשיג הצעה אטרקטיבית להלוואה עם תנאים המתאימים ביותר עבורכם.

למידע נוסף >>> https://www.credit4u.co.il/

מידע כללי