ח”כ דוד ביטן:”ההחלטה הבזויה של אונסק”ו התעלמה לחלוטין מהאחיזה ההיסטורית של העם היהודי בעיר אבותינו”

ח”כ דוד ביטן:”ההחלטה הבזויה של אונסק”ו התעלמה לחלוטין מהאחיזה ההיסטורית של העם היהודי בעיר אבותינו”

באירוע יוצא דופן, הגיעו  כאלף יהודים ממוצא צרפתי לביקור בחברון,כשחלקם עושים עלייה וחלקם הגיעו כתיירים,כשהם מקיימים מצעד דגלים בעיר האבות מישיבת שבי חברון עד מערת המכפלה דרך בית המכפלה.

באירוע יוצא דופן, הגיעו  כאלף יהודים ממוצא צרפתי לביקור בחברון,כשחלקם עושים עלייה וחלקם הגיעו כתיירים,כשהם מקיימים מצעד דגלים בעיר האבות מישיבת שבי חברון עד מערת המכפלה דרך בית המכפלה. בסיום נערך אירוע גדול למרגלות המערה במעמד יו”ר הקואליציה,ח”כ דוד ביטן, סגן ומ”מ יו”ר ההסתדרות הציונות העולמית ויו”ר הליכוד העולמי, יעקב חגואל, נשיא ארגון “ישראל לנצח”, מר ז’ק קופר ומנכ”ל תנועת בית”ר העולמית,נריה מאיר 1,000 יהודים ממוצא צרפתי השתתפו היום בביקור חגיגי עם מצעד דגלים בחברון עיר האבות ועשו סיור בעיר.

צילום: ההסתדרות הציונית העולמית.

חלק מהמבקרים,עושים בימים אלה עלייה לישראל וחלקם באו לחופשת מולדת.

המצעד הדגלים בעיר האבות התחיל מישיבת שבי חברון עד המקום הקדוש,מערת המכפלה כשהם עוברים בבית המכפלה, שלאחרונה יש דיון משפטי עליו.

בסיום נערך אירוע גדול למרגלות המערה במעמד יו”ר הקואליציה,ח”כ דוד ביטן, סגן ומ”מ יו”ר ההסתדרות הציונות העולמית ויו”ר הליכוד העולמי, יעקב חגואל, נשיא ארגון “ישראל לנצח”, מר ז’ק קופר ומנכ”ל תנועת בית”ר העולמית,נריה מאיר.

יו”ר הקאוליציה, ח”כ דוד ביטן אמר:
“ההחלטה הבזויה של אונסק”ו אשר התעלמה לחלוטין מהאחיזה ההיסטורית של העם היהודי בעיר בה קבורים אבותינו מדגישה ומחזקת את הצורך והחשיבות של היותכם כאן”

עוד אמר:”אין סמלי יותר מזה כדי לפנות אל חלקכם שעדיין לא השלמתם עלייה לישראל לחזור הביתה, אל הבית היחיד והאמיתי של כל היהודים. נכון, לא נוכל להבטיח בטחון מוחלט אך אין בית בטוח יותר ליהודים בכל העולם זהו ביתכם האמיתי”.

ח”כ דוד ביטן במערת המכפלה. צילום: ההסתדרות הציונית העולמית.

בסוף ברך: “אני מבקש לברך אתכם על פועלכם ולחזק את ידיהם של ידידי יעקב חגואל, ז’אק קופר וצוותיהם בהמשך עבודה פורייה ומוצלחת”.

סגן ומו”מ יו”ר ההסתדרות הציונית העולמית ויו”ר הליכוד העולמי, יעקב חגואל אמר: “אני גאה ביהודים היקרים האלה,שהגיעו לבקר את האבא והאמא שלנו,את האבות שלנו. עזבו את הים באמצע הנופש ובאו להתחבר אל המקורות”.

מנכ”ל תנועת בית”ר העולמית, נריה מאיר אמר: “חברון היא לא שורש הסכסוך. חברון היא שורש האמת של זכות היהודים על ארצם. משנת 1929 ועד ימינו אנו, הבית”רים עומדים בנאמנות לדרך האבות בחברון. מכאן אנו שואבים את כוחנו להילחם על הארץ, עד אשר ציון תהיה כולה שלנו”.

חדשות אריאל כתבה ראשית