חדש באלעל: הבוסטר הכי קטן בעולם

חדש באלעל: הבוסטר הכי קטן בעולם

החל מחודש יולי 2017 חברת ‘אל- על’ תמכור בכל הטיסות את הבוסטר הקטן ביותר בעולם –mifold, כך שהורים הטסים עם ילדיהם  לחופשת הקיץ בחו”ל , יוכלו לשאת את הבוסטר לכל נסיעה ברכב ולהכניס אותו  לתא הכפפות, תיק ואף לכיס המכנסיים. 

בכך תצטרף חברת אל-על אל חנות “סקאל” ורשת “אוטו דיפו” בהן כבר ניתן לרכוש את mifold, המשווק בארץ בלעדית ע”י “חברת בייבי סמארט”

(המפיצים שהביאו לנו את בייבי איינשטיין, מוצרי “משהו מהספרים” ואת ליין מוצרי התינוקות השוודי TWISTSHAKE ).

mifold,קטן פי 10 מבוסטר רגיל. קל לנשיאה, שוקל רק 700 גרם ותוך שניות ספורות ניתן להתקין בכל רכב. הבוסטר מיועד לילדים בגילאי 4+, במשקל 18-36 ק”ג.

מדובר בהמצאה ישראלית וכפטנט העומד בדרישות תקן בינלאומיים לרבות  תקן אמריקאי, אירופאי וקנדי, ובאישור מכון התקנים הישראלי ומשרד התחבורה.

איך זה עובד? בוסטר רגיל מרים את הילד כך שיגיע אל חגורת הבטיחות, mifold  עושה בדיוק להפך, הוא מוריד את חגורת הבטיחות אל הילד.

הכי קרוב לרמת גימור של מטוס 

הבוסטר הקטן בעולם. צילום באדיבות: איטל תקשורת

המוצר תוכנן בתכנון הנדסי מתקדם, כך שבסיס הבוסטר עשוי אלומיניום בטכנולוגיה המשתווה לרמת גימור של מטוס – קטן מאד אבל גם חזק מאד. עשוי עם  מנגנון מקורי של קצף דחוס Densefoam TM))  בד ייחודי

( FrictionFabric TM ) ומפולימרים פלסטיים חזקים ועמידים מאד – , SuperTouch TMהמושב נוח, מונע החלקה , קל מאד לניקוי ונותר קריר גם בימי הקיץ החמים והלוהטים. בזכות הקליפס מהיר המחובר לבוסטר , ניתן להתאים את הרצועה בהתאמה מהירה, קלה ומדויקת של חגורת הבטיחות ביד אחת וללא מבט.

 

 

צרכנות