ועדת קשר חדשה של לשכת עורכי הדין הוקמה בבנימין

ועדת קשר חדשה של לשכת עורכי הדין הוקמה בבנימין

שרת המשפטים נתנה את ברכתה לפתיחת ועדת הקשר של לשכת עורכי הדין בבנימין, ושבחה את ראש לשכת עוה”ד, אפי נווה על שיתוף הפעולה בקידום חקיקה וביצוע תיקונים היסטוריים של חוקים ותקנות, שבמשך שנים לא קודמו, עקב חוסר הסכמות בין הצדדים וכיפופי ידיים.

השבוע הושקה ועדת הקשר בנימין, של לשכת עוה”ד, באירוע שהתקיים ביקב פסגות, בנוכחות ח”כ איילת שקד שרת המשפטים, עו”ד אפי נוה, ראש לשכת עוה”ד, ח”כ ניסן סלומינסקי, יו”ר ועדת חוקה חוק ומשפט, ח”כ מוטי יוגב, יו”ר ועדת המשנה לעניינים אזרחים ובטחונים ביו”ש, כבוד השופט צבי ויצמן, בית המשפט המחוזי, עו”ד אבי חימי, ממונה מחוז מרכז, עו”ד אשר אקסלרד, ראש מחוז ירושלים, אבי רואה, ראש המועצה מטה בנימין ויו”ר מועצת יש”ע, פרופ’ גידי ספיר, שי אלון, ראש המועצה המקומית בית אל, עוה”ד בנימין גרוסמן ועוה”ד אפרת רוזנבלט וכמאה עו”ד נוספים המתגוררים בבנימין.

שרת המשפטים איילת שקד בפתיחת ועדת קשר של לשכת עורכי הדין בבנימין צילום רפי קוץ
שרת המשפטים איילת שקד בפתיחת ועדת קשר של לשכת עורכי הדין בבנימין צילום רפי קוץ

תפקידה של ועדת הקשר, להיות בית חם לעוה”ד לצורך קיום השתלמויות, ימי עיון וכינוסים שונים, ולקידום נושאים חברתיים וציבוריים. מדובר בלשכת קשר שניה, שנפתחת ביו”ש, לאחר שלפני כארבע שנים, נפתחה לשכת קשר בשומרון, בראשותה של עוה”ד אפרת רוזנבלט.

שרת המשפטים נתנה את ברכתה על פתיחת ועדת הקשר בבנימין, ושבחה את ראש לשכת עוה”ד, על פועלו הרב ועל שיתוף הפעולה החם שיש לה עם ראש הלשכה, בקידום חקיקה וביצוע תיקונים היסטוריים של חוקים ותקנות, שבמשך שנים לא קודמו, עקב חוסר הסכמות בין הצדדים וכיפופי ידיים.

ראש לשכת עוה”ד ברך את עוה”ד בבנימין ואמר שהוא שמח מאוד על פתיחת ועדת הקשר פה בבנימין, וכי במכל מקום בו יבקשו עוה”ד לקבל שירות מהלשכה, תעשה הלשכה הכל, כדי לסייע לעורכי הדין.

אבי רואה, ראש מועצת בנימין ויו”ר מועצת יש”ע, אמר בכינוס כי הוא רואה בחיבור בין לשכת עוה”ד למועצה, חשיבות עצומה, והוא מקווה כי יחד, יוכלו לקדם מיזמים חושבים לטובת עוה”ד המתגוררים במועצה ותושבי המועצה בכלל.

עוה”ד אבינעם גואלמן, יו”ר ועדת הקשר אמר בטקס: “המועצה האזורית מטה בנימין, כמו חבלי מולדת אחרים ביהודה ושומרון, עומדים בחודשים אלו, מול גזרות קשות של עקירה ופינוי ישובים, ואני תפילה, כי נבחרי הציבור שנשלחו לכנסת על ידי התיישבות, יעשו כל אשר ביכולתם למנוע גזרת אלו, ויסדירו באופן חוקי את ההתיישבות ביו”ש, ואת אלפי הבתים של המתיישבים המתגוררים בחבל ארץ זה, מתיישבים אשר נשלחו על ידי כל ממשלות ישראל לדורותיהם ליישב חבל זה, מתוך שליחות לאומית, ותוך מסירות נפש של ממש”.

עוה”ד זכו לשמוע הרצאה מפיו של פרופסור גדי ספיר, מרצה בכיר באוניברסיטת בר אילן ובפורום קהלת, בנושא: “עבודה מסחר ובילוי בשבת, נושא אקטואלי נוסף, נושא המעסיק את אזרחי המדינה ודורש חשיבה ורצון טוב מצד כל המעורבים, כדי להגיע להסכמות ולמנוע מחלוקת בחברה בישראל.

בסיום הערב, הפתיע ראש לשכת עוה”ד את עו”ד אבינעם גואלמן, שחגג באותו יום 38 שנים להולדתו, בעוגה יום הולדת.

חנוכת ועדת הקשר של לשכת עורכי הדין במטה בנימין.צילום שרת המשפטים איילת שקד בפתיחת ועדת קשר של לשכת עורכי הדין בבנימין צילום רפי קוץ
חנוכת ועדת הקשר של לשכת עורכי הדין במטה בנימין.צילום שרת המשפטים איילת שקד בפתיחת ועדת קשר של לשכת עורכי הדין בבנימין צילום רפי קוץ
עו''ד אבינועם גואלמן חוגג יום הולגת בפתיחת הלשכה.צילום חנוכת ועדת הקשר של לשכת עורכי הדין במטה בנימין.צילום שרת המשפטים איילת שקד בפתיחת ועדת קשר של לשכת עורכי הדין בבנימין צילום רפי קוץ
עו”ד אבינועם גואלמן חוגג יום הולגת בפתיחת הלשכה.צילום חנוכת ועדת הקשר של לשכת עורכי הדין במטה בנימין.צילום שרת המשפטים איילת שקד בפתיחת ועדת קשר של לשכת עורכי הדין בבנימין צילום רפי קוץ
חדשות בנימין כתבה ראשית