“התלוננתי על תקלות בחשמל – בתגובה נזרקתי מקבוצות הפייסבוק של תושבי יו”ש”

“התלוננתי על תקלות בחשמל – בתגובה נזרקתי מקבוצות הפייסבוק של תושבי יו”ש”

ניסים בן אלוש, תושב ענב, פרסם פוסט חריף בעמוד הפייסבוק “פורום תושבי השומרון” בו הוא קובל על הפסקות החשמח החוזרות ונשנות ברחבי המועצה אזורית שומרון – ואף הטיל את האשמה על ראש המועצה יוסי דגן. תוך זמן קצר הוא נחסם, הפוסט נמחק והוא נזרק מהקבוצה.

אמש, בשעות הבוקר, פרסם ניסים בן אלוש, תושב ענב, פוסט בפורום תושבי השומרון בו הוא מתלונן על תקלות החשמל החוזרות ונשנות ביישובי המועצה האזורית שומרון, כולל מספר הפסקות חשמל שנחוו במהלך השבת האחרונה במספר ישובים, בפוסט התלונן בן אלוש על ראש המועצה יוסי דגן וטען שכביכול “לא אכפת לו מהמצב”. אכן, ביקורת חריפה, אך בכל זאת בגבולות חופש הביטוי.

בהמשך הפוסט תייג בן אלוש את ראש המועצה והמתין לתגובתו ולתגובת תושבים אחרים. אך מה רבה היתה הפתעתו כשלאחר זמן קצר הבחין שהפוסט נמחק והוא עצמו נזרק מהקבוצה ונחסם מהלגיב בה או לפרסם בה פוסטים נוספים.

עבודות חשמל. צילום: חברת החשמל

כמובן, שאין טענה שמי שאחראי לחסימתו והדחתו מהקבוצה של בן אלוש הוא ראש המועצה או מי מאנשיו הפועלים בשמו, ועל אף הנסיונות לברר זאת, למערכת מקומונט יו”ש אין דרך לדעת מי הוא אותו גורם האחראי לחסימה, אך נראה שישנם תושבים רבים שמרגישים צורך לפעול אוטומטית בשם הגורמים הרשמיים, גם אם זה על חשבון חופש הביטוי.

פנינו לדוברות המועצה האזורית שומרון אך מטעמו של יוסי דגן והמועצה לא נמסרה תגובה.

חדשות שומרון כתבה ראשית