הפקות מקוריות במתחם אולפני טלוויזיה

הפקות מקוריות במתחם אולפני טלוויזיה

בשנים האחרונות ישנה דרישה גבוהה להפקות מקוריות וייחודיות לתכניות אירוח יומיות ולשידורים חיים בטלוויזיה. כדי להפיק תכנית טלוויזיה חדשנית ואיכותית יש לחשוב ולתכנן קונספט חדשני ומקורי, תוך שילוב מדיות וטכנולוגיות עדכניות וחדשניות על מנת להעביר את המידע באופן ויזואלי מרשים ומלהיב, וכדי לספק לקהל הצופים בבית חוויה מרתקת וייחודית.

אולפן חדשני עם מיטב טכנולוגיות הצילום, השידור והתאורה

תכניות הטלוויזיה כיום נדרשות לספק תוכן מקורי וחדשני וחוויית צפייה ייחודית ומרתקת על מנת לזכות ברייטינג גבוה. מעבר לעיצוב האולפן יש להשקיע בטכנולוגיות עתירות ידע על מנת לספק לקהל הצופים אפשרות להרגיש כאילו הם נמצאים באולפן, ובהתאם לסוג ההפקה יש לאפשר להם לקחת חלק פעיל, למשל הצבעה, מענה לסקר ופרסום תוצאותיו באופן ויזואלי על גבי מסך הטלוויזיה, שימוש במדיה החברתית כחלק בלתי נפרד מהצפייה בתכנית המשודרת בטלוויזיה וקשר ישיר עם פאנל המומחים באולפן או עם המנחה המרכזי של תכנית הטלוויזיה.

יש הפקות מקוריות כיום בטלוויזיה בהן ניתן לראות כיצד אנשי ההפקה לוקחים את חוויית הצפייה צעד אחד קדימה. יש לזכור כי את התכנית משדרים באולפן מתקדם עם מצלמות Full HD וציוד חדשני ומשוכלל נוסף. צוות התכנית זקוק לפתרונות מתקדמים כדי להגשים את תכניותיו, בין אם התכנית משודרת בשידור ישיר ובין אם מקליטים אותה ולאחר מכן עורכים אותה לפני השידור בטלוויזיה.

כדי לספק תוכן מקורי לקהל הצופים בבית חשוב לצלם את התכנית במתחם אולפנים חדשני המספק חבילת שירותים מקיפה להפקות טלוויזיה. באולפן מתקדם להפקות טלוויזיה יש ציוד חדשני כמו אולפן ירוק, אולפן וירטואלי, גריד תאורה, חדר קונטרול פול ברודקאסט, מסך גדול לצפייה באולפן, טלפרמופטר, מכשיר לשילוב כותרות בזמן אמת, קונסולת סאונד ממוחשבת, אינטרקום פנימי בין חדרי העריכה לאולפן, מיקרופונים רגישים באיכות גבוהה, VTR וציוד משלים נוסף.

תשתית מתקדמת וליווי מקצועי לכל אורך שלבי ההפקה

לצילום ולשידור תכניות טלוויזיה מקוריות לא ניתן להסתפק באולפן רגיל, מעבר לציוד המתקדם והמצלמות המשוכללות נדרש ניסיון רב של צוות מתחם האולפנים. צוות מקצועי של מתחם אולפני טלוויזיה יכול לסייע לצוות ההפקה של התכנית על מנת למצוא את הפתרונות המתאימים ביותר לפורמט, וכדי לשדרג את חוויית הצפייה לקהל בבית.

הצוות של אולפן הטלוויזיה מלווה את צוות ההפקה של התכנית, משלב התכנון וההכנה לקראת צילומים או שידור חי ועד לשלב הפוסט פרודקשן. צוות האולפן נדרש לספק פתרונות יצירתיים ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים על מנת להפיק תכנית טלוויזיה מקורית. לכן, חשוב לבקר באולפן ולהקים צוות משותף על מנת לתכנן את תכנית הטלוויזיה המקורית, לדאוג לעיצוב רצוי באולפן ולפתרונות טכנולוגיים נדרשים. כמו כן, כדאי לדעת כי באולפן הטלוויזיה יש לובי מרווח לשימוש הצוות, מטבחון מאובזר, חדרי איפור, חדר הלבשה, חדר ישיבות, מחסן תפאורות ועוד.

אולפני טלוויזיה.תמונה באדיבות: pixabay
צרכנות