הנשים השכולות באוהל המחאה קוראות לשרה נתניהו להתערב במשבר

הנשים השכולות באוהל המחאה קוראות לשרה נתניהו להתערב במשבר

הנשים מהמשפחות השכולות באוהל המחאה של ראשי הרשויות ביוש והמשפחות השכולות הדורשים מהממשלה לממש את התחייבויותיה לאמצעי בטחון לכבישים ולישובים ולכבישים העוקפים.

מיכל סולומון ששכלה את בעלה אחיו ואביו באוהל בפיגוע הקשה בחלמיש לפני כחודש וחצי, רותי חסנו שהיום יום השנה להרצחו של בעלה אברהם שנרצח בפיגוע דריסה לפני כשנתיים והדס מזרחי המובילה את אוהל המחאה מול בית ראש הממשלה בשם המשפחות השכולות ושכלה את בעלה ברוך בפיגוע ירי כשהיו יחד עם חמשת ילדיהם בדרך לליל הסדר בבית הוריה, פנו היום במכתב לאשת ראש הממשלה שרה נתניהו ואמרו לה:

“אנחנו פונות אלייך כאם לאם, אנחנו שאיבדנו את היקר לנו מכל בין השאר בשל אוזלת היד של הממשלה הזו, בוודאי תזדעזעי לשמוע שניתן היה למנוע את הפיגועים הקשים שחווינו. אנא העבירי את קול זעקתנו לראש הממשלה. לא ייתכן שתושבי יוש יהיו תושבים סוג ב. אנא בואי להפגש עמנו כאן מול ביתך”

צילום רועי חדי

אוהל המחאה הוקם משום שפעם אחר פעם הובטחו כבישים עוקפים ליוש, ואמצעי בטחון לכבישים ולישובים אולם ההבטחה לא התממשה”.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן המוביל את המחאה יחד עם הדס מזרחי חיזק את הנשים מהמשפחות השכולות ואמר: “אלה נשים אמיצות היושבות כאן באוהל הזה מול בית ראש הממשלה יום אחר יום. שעה שעה. למרות הקושי משום שהן לא רוצות לראות משפחות נוספות נפגעות בשל המחדל המתמשך הזה”

חדשות שומרון כתבה ראשית