הוא לא רק אסי וטוביה

הוא לא רק אסי וטוביה

עם רזומה לא קטן על הבמה הוא הגיע לערוץ מאיר והפריח את השממה. חולם על הקהל המבוגר, לא רוצה לוותר על היחודייות של הציבור הסרוג ומצפה מהציבור החילוני והחרדי לעשות צעדים לפעילות משותפת. ראיון עם אסי צובל .

אסי צובל ידוע כחצי מהצמד אסי וטוביה מערוץ מאיר. בן 38 נשוי + במקור מקריית אתא אבל עבר  להתגורר באפרת.
הוא למד תאטרון ב’אספקלריא’ וקולנוע ב’מעלה’. עשה שליחות בארה”ב  ויש לו מסלול חיים צבעוני ונחמד.

צובל שיחק בלא מעט הצגות לילדים – ‘מעשה מבטחון ‘ , ‘יוסלה קמצן קדוש’ ‘שער הזהב’ ועוד, את חלקם אפילו ביים. 

אסי צובל . צילום מסך

לפני כעשור כשבאמתחתו רזומה בימתי לא קטן הגיע צובל לערוך מאיר כעורך שיעורים ומשם התגלגל למנחה תוכנית הילדים, אסי חשב שטובים השניים מן האחד והוא צירף את טוביה רוזנפלד וכך נוצר הצמד אסי וטוביה.

“השידוך היה מוצלח ברוך ה’.  טוביה ואסי הם שתי דמויות המשלימות האחת את השניה- אסי הוא הילד, השואל, המרדן, הקומי ואילו טוביה המבוגר האחראי- זה שמצד אחד נותן לאסי לעוף אבל לא להתפרע יתר על המידה.”

ערוץ מאיר כידוע ממותג לציבור הדתי לאומי בעיקר. אבל ילדי הוא ילד בכל מגזר, השאלה היא מה בעיקר ההבדלים בין הקהל הדתי לקהל החרדי לקהל החילוני?

“הייחודיות של ערוץ מאיר היא, שהתוכן שנעשה בערוץ מגיע קודם כל מתוך חשיבה חינוכית וערכית. אנחנו לא עושים בידור לשם הבידור- התכניות בערוץ הן מצחיקות, מותחות, כיפיות- וכל מי שצופה בהן- בין ילדים ובין מבוגרים נהנים מצחוק- בשבוע שעבר אמא אחת נגשה אלי לאחר הצגה ואמרה לי- שמילא הצחקתי את הילדים אבל לגרום להורים בני 40 לעשות ‘פיפי’ מרב צחוק זה כבר ממש הישג ועם זאת תמיד יש מסר ויש ערך- לא סתמי, לא דרך אגב כדי לצאת ידי חובה- אלא כבסיס. זה  היחוד והבידול של הערוץ- נהנים ממנו אגב- לא רק דתיים אלא גם חרדים ואפילו לא מעט משפחות חילוניות.”

חושב לפזול גם לקהלים אחרים?

“אנחנו תמיד רוצים להתרחב. גם בתכנים לגלאים נוספים וגם להרחיב את הצפייה בקרב הקהל החרדי והחילוני- מאוד קשה ליצור תוכן לקהלים כ”כ שונים. אנחנו לא רוצים לאבד את הייחודיות  שלנו, אני מקווה שאנחנו נעשה צעד לקראת הקהלים החדשים, אך גם הם יעשו צעד אלינו.”

אסי בלי טוביה. צילום מסך

מה עם קריירת סולו?

“יש לכל אחד מאיתנו הצגות ותכניות שונות. לי יש שיתופי פעולה מקסימים עם יונתן
(ניידת החלומות). כידוע אני גם מנהל התוכן של הערוץ – כך שיש לי יד בכל ההפקות של הערוץ,
חוץ מהתפקיד החשוב של להיות אסי- מאסי וטוביה.”

מה רצית להיות כשתהיה  גדול?

“אני רציתי להיות שחקן. כילד בניתי במות מלגו והשתמשתי בפליימוביל כדי לעשות את ההצגות. ברוך ה’ הגשמתי חלק חשוב מחלום הילדות שלי ועוד היד נטויה.”

איפה תהיה בעוד 10 שנים?

“אני מקווה מאוד מאוד שתהיה לי קריירה גם כשחקן וכאיש טלוויזיה גם לקהל המבוגר. אני מקווה להיות בצילומים של הסרט באורך מלא השלישי שלי ויש עוד כמה דברים שהשתיקה יפה להם…”

איך הדמויות שלך משפיעות על הבית והמשפחה {אם בכלל}?

“ברור שיש השפעה. הילדים לא פעם קצת מתעצבנים שלוקחים להם את אבא. מאידך הם אוהבים מאוד להעלות את ההצגות שאני משחק בהן אצלנו בסלון בגרסא ביתית. בסופו של דבר אני משחק את עצמי.”

אסי של הילדים . צילום מסך

אומני טלוויזיה וקולנוע אהובים?

“צארלי צ’פלין, מיסטר בין, ספי ריבלין, טימון (מלך האריות).”

שוטים:

סרט:
“וואו – יש המון המון המון…..אבל הייתי הולך על קלאסיקה- זמנים מורדניים- צאפלין.”

ספר:
“האסופית, שר הטבעות, לוחות ושברי לוחות (הרב שג”ר)”

חיה:
“אריה (זה המזל שלי)”

חינוך:
בלתי פורמאלי!”

ים:
כינרת

מוזיקה:
ניגוני חסידים”

תרבוש:
טורקיה

 

 

כתבה ראשית