דיוויד פרידמן בחאן ערוגות בגוש עציון: “המשיכו לבנות את ארץ ישראל”

דיוויד פרידמן בחאן ערוגות בגוש עציון: “המשיכו לבנות את ארץ ישראל”

שגריר ארה”ב בישראל לשעבר דיוויד פרידמן, הגיע לביקור עם בנו ונכדו בחאן ערוגות הסמוך ליישוב איבי הנחל שבגוש עציון, התרשם מאתר התיירות הצופה על ירושלים, ים המלח וערד והבטיח כי בקרוב יבוא שוב לאזור. את הביקור ערך עם מייסדי חאן ערוגות, ג’רמי גימפל, ארי אברמוביץ ויוסי לויט שהזמינו אותו.

שגריר ארה”ב בישראל לשעבר דיוויד פרידמן בירך את מייסדי חאן ערוגות ואמר: “כל הכבוד לכם שאתם בונים פה כל כך יפה את מדינת ישראל. המשיכו בעשייה חשובה זו. אני מצטער שלא הייתי כאן לפני כן”.

ג’רמי גימפל, ממייסדי חאן ערוגות, אמר: “כשרצינו להעביר את השגרירות לירושלים לחצו עליהם ואיימו שיהיו מהומות, אולי תפרוץ מלחמה. התוצאה הישירה של העברת השגרירות לירושלים היתה הסכמי השלום עם ארבע מדינות ערב. עם ישראל יביא שלום רק מתוך חוזקה ועוז. כל מחשבה אחרת על ויתור שטחים היא טעות חמורה.”

יוסי לויט ממייסדי חאן ערוגות אמר: “יש קונה עולמו בשעה ומה שאתה עשית בשביל עם ישראל, לא עשו ב-70 שנה. רצינו להגיד לשגריר ארה”ב בישראל לשעבר דיוויד פרידמן, תודה רבה על מה שהוא עושה למען עם ישראל, בזכות העשייה שלו אנחנו נזכה לבנות עוד במדבר יהודה, נזכה להביא את האור של עם ישראל לכל מקום.”

חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית פוליטי תיירות ונופש