בריכות שחיה מבטון – איך נקבע המחיר?

בריכות שחיה מבטון – איך נקבע המחיר?

זה לא סוד שישראל היא מדינה לוהטת ובימי הקיץ הטמפרטורות בה נושקות ל-40 מעלות באזורים רבים בארץ. כשהשמש עובדת קשה אנחנו נוטים לבחור באחת משתי דרכים עיקריות כדי להתקרר מעט: מזגן חזק במיוחד או בריכה שתקרר את הגוף ותרענן את הנפש. אם הדרך השנייה נשמעת לכם אטרקטיבית יותר אתם ממש לא לבד, והבשורה הטובה היא שאתם יכולים להכניס את הבריכה גם לחצר שלכם. מאחר והתקציב הוא נושא מרכזי (אפשר רק לשער), כדאי שתכירו את החלופות ותבינו איך המחיר קשור לסוג הבריכה, וגם איך בוחרים את החלופה האידאלית מבין מגוון רחב למדי של חלופות.

בריכות מתועשות – הפתרון הזול

הבריכות הפשוטות והזולות ביותר הן בריכות עיליות שעשויות מיריעות PVC ואת רובן תוכלו להרכיב בעצמכן. בהתאם לגודל הבריכה ייקבע המחיר שיכול להגיע עד לכמה אלפי שקלים, אבל לא בטוח שמבחינת אסתטיקה ונראות זה בדיוק מה שאתם מחפשים. חלופה טובה יותר היא הבריכה המתועשת. היא טובה יותר מכמה סיבות, ובראשן העובדה שמדובר בבריכה שקועה ולא בבריכה עילית, וזו נקודה חשובה. בריכות מתועשות ניתן לתכנן ולהתקין בתוך זמן קצר יחסית וגם בעלויות נוחות למדי, ואם תבחרו לעשות זאת דרך חברה מקצועית עם ניסיון מספק, כדוגמת SP בריכות שחייה מתועשות מבטון ישיגו את כל המטרות שלכם, וגם בעלות לא מאוד גבוהה.

בריכות יצוקות בטון

נניח לרגע את הבריכה המתועשת בצד ונביט בבריכה הקלאסית, זו שעשויה מבטון ודורשת המון עבודה. מעבר לעובדה שהיא תעלה לכם יותר מבריכה מתועשת, היא גם תדרוש זמן יקר. לצורך ההתקנה תיפרדו מהחצר למשך כמעט חודשיים כדי שהפועלים יוכלו לבצע חפירות, בנייה, מילוי, חיפוי ועוד שורה של פעולות נדרשות לבניית הבריכה שלכם. הבריכות הללו אידאליות אם יש לכם את התקציב לכך או אם אתם מתכננים בריכה גדולה שתישאר איתכם שנים ארוכות וטובות. במצב הזה ההשקעה הכספית, הזמן והסבלנות בהחלט ישתלמו לכם.

לא שוכחים: כיסוי לבריכה

בזמן שאתם מתכננים את הבריכה שלכם, וזה באמת לא משנה מה גודלה, צורתה או החומרים ממנה היא עשויה, זכרו להתייחס גם לכיסוי הבריכה. נכון, את כיסוי תוכלו להתקין רק לאחר שהבריכה תהיה מוכנה לשימוש ומלאה במים, אבל הוא חייב להיות שם בדיוק בזמן שזה קורה. כל רגע שבו הבריכה שלכם תישאר חשופה וללא שכבת הגנה, הילדים שלכם עשויים למעוד פנימה. יתרה מכך, הכיסוי גם מונע חדירת לכלוך ואבק למים, שומר על גובהם ומונע אידוי, ואף עוזר לכם לחמם את המים באופן טבעי לחלוטין בקיץ ובחורף. אל תוותרו עליו, ואל תשכחו אותו.

תמונה באדיבות: pixabay

איך בוחרים?

כשאתם מתכננים את הבריכה הפרטית שלכם יש שורה של פרטים שחשוב לקחת בחשבון. למשל, רק תכנון נכון של הגודל יאפשר לכם ליהנות מהבריכה אבל גם להשאיר מקום ברחבי החצר לפינת זולה מפנקת או כורסאות נוחות לישיבה. כיסוי בטיחות גם הוא קריטי, כאמור. למרבה המזל חברות שונות מציעות לכם לא רק את עבודות הביצוע אלא סיוע מקצועי וליווי עוד משלב התכנון. כך תוכלו להבין מה החלופות, כמה בדיוק זה יעלה לכם ואיזו בריכה תהיה אידאלית עבורכם. בהחלט ייתכן שבריכת בטון מתועשת תעשה את העבודה (וגם תעלה פחות), אבל גם אם ברור לכם שזו הדרך הנכונה, עדיין רצוי לתכנן אותה בקפידה ולקבוע את צורת הבריכה, את העיצוב שלה, את גודלה וכל פרט אחר שישפיע על מידת ההנאה שלכם מהבריכה ומהחצר בכלל.

צרכנות