במה מתמחה חברת ניקיון ?

במה מתמחה חברת ניקיון ?

 

 

מתלבטים במה חברת ניקיון מתמחה? סיכמנו עבורכם בקצרה במה חברות ניקיון מתמחות על מנת שתוכלו להחליט האם לקחת חברת ניקיון או שבעצם תרצו לנקות בכוחות עצמכם.

 

ניקיון דירות לאחר שיפוץ:

לאחר תקופת השיפוצים בבית הלכלוך שנוצר לאחר השיפוץ מחייב לנקות את הדירה באופן יסודי וזוהי עבודה לא פשוטה ולכן מומלץ לקחת אנשי מקצוע שמתמחים בזה. ניקיון זה דורש עבודה רבה עם חומרי ניקוי מקצועיים שבעצם יתמודדו עם הבעיות שיצרו השיפוצים. לאחר השיפוצים יש לכלוך במקומות שקשה מאוד להגיע אליהם , כמו חלונות בחוץ.

 

ניקיון דירה מקבלן:

מטרת הניקיון דירות לפני שאתם נכנסים לדירה חדשה מקבלן הוא בעצם שלא יראו שום זכר לבניה החדשה שנעשתה בדירה. מהניסיון שלנו ניתן לבצע ניקיון יסודי טרם נכנסתם לדירה. ברגע שהדירה ריקה בלי רהיטים ניתן לבצע בקלות ניקיון יסודי.

 

ניקיון דירה לפני מעבר:

דירה מלוכלכת מעבודות הבנייה דורש נקיון יסודי כדאי להוציא את כל האבק , שאריות הבטון , הצבע . כמובן שדירה יד שנייה גם דורשת ניקיון יסודי כדאי להוציא את כל הריחות הלא נעימים, הלכלוך והזנחה של הדייר הקודם, האבנית שהצטברה, המטבח שנוצר שם שכבת שומן בארוננת ,באריחים הקירות, בחלונות. מאוד חשוב להוציא את הלכלוך ולנקות את הבית יסודי.

 

ניקיון דירות חדשות:

אנו מתמחים בניקיון יסודי של דירות חדשות באופן מקצועי ויעל מאוד. בדירות חדשות אחרי בנייה , קיימות כמויות מטורפות של אבק, שאריות משבירת קירות , שאריות של מלט ועוד המון לכלוך שמצטבר.  לכן מאוד חשוב מאוד לקרוא לחברה מקצועית עם חומרים מקצועיים שיוכלו להפוך את הבית שלכם לנקי ומושלם לכניסתכם.

 

פוליש לרצפה ישנה:

לרוב לרצפות ישנות יש כתמים רבים ושריטות , רצפה בלי ברק ודהוי. חברת MY CLEAN המתמחה בפוליש לרצפות ישנה ומחזירה את הרצפה שלכם לזוהרת ונקייה בשיטה הכי מקצועית שיש.

לפני שאתם בוחרים חברת ניקיון מאוד חשוב לשים דגש על הדברים האלה ולשים לב שהחברה שאתם בוחרים מתמחה בצרכים שלכם.

 

מחפשים חברת ניקיון שמתמחה בדירות לאחר שיפוץ? או שבעצם אתם מחפשים חברת נקיון לדירה לפני מעבר? או ניקיון לדירה חדשה? היכנסו לאתר my clean >> https://www.myclean.co.il/

צרכנות