ביקור ראשון באריאל של האגף למעונות יום של משרד הכלכלה

ביקור ראשון באריאל של האגף למעונות יום של משרד הכלכלה

מנהל אגף מעונות היום במשרד הכלכלה אמיר מדינה, ביקר היום באריאל לראשונה כאורחו של ראש העיר אלי שבירו. “יש במעונות העיר אווירה של מחויבות ואכפתיות לילדים”.

אל הביקור שתוכנן מזה מספר שבועות, הצטרפו בכירי האגף, שבאו לצפות במערך מעונות היום של העיר אריאל מקרוב. האורחים המכובדים התקבלו בברכה בלשכת ראש העיריה אליהו שבירו, שערך בפניהם סקירה קצרה על החינוך לגיל הרך בעיר, לאחריה יצאו לביקור במתחם מעונות היום של חברת ‘גוונים’, בו נפגשו ושוחחו גם עם צוות אגף המעונות. את המפגש ליוו הגב’ רדמילה דורפמן מנהלת תחום הגיל הרך בחברה העירונית ‘גוונים’ ושי אורני מנכ”ל חברת ‘גוונים’.

מר מדינה הדגיש, כי הוא מרגיש באווירה החיובית, החינוכית והנעימה השוררת במעונות. לדבריו: “אווירה כזו של מחויבות ואכפתיות לילדים זהו דבר, שחשים בו מיד ולא ניתן להתכונן אליו או ליצור אותו, אם אינו קיים במעון. כאן באריאל במעונות בהם ביקרנו, הרגשנו מיד את האווירה הזו. כל הכבוד לצוות המטפלות ומנהלות המעון. זו עבודה מאוד קשה, אבל בהחלט מרגישים שהן עושות אותה מכל הלב ובנעימות רבה והפעוטות בהחלט נראים מאושרים ומחייכים”.

משתתפי הסיור. צילום: דוברות אריאל

לאחר הביקור במעונות היום, זכו האורחים לסיור חווייתי בהדרכתו של ראש העיר אלי שבירו שלקח אותם לאזור האוניברסיטה, לתצפית מבית ראשונים ולקינוח לביקור בפארק הארצי למנהיגות הייחודי של אריאל, אליו המליץ ראש העיר את מר מדינה להגיע עם צוות האגף כולו ליום מנהיגות חווייתי. מר מדינה, שזהו ביקורו השני בעיר אריאל, התרשם מאוד מהצמיחה והשגשוג של העיר וציין כי ישמח להגיע עם צוותו.

חדשות אריאל חינוך ותרבות