אסון בפנמה, אבל בשערי תקווה

אסון בפנמה, אבל בשערי תקווה

דינה גריספן מוותיקות הישוב שערי תקווה נהרגה השבת בפנמה בתאונת טרקטורון לאחר שנסעה להפגש עם בנה יחד עם בעלה ובתה הצעירה בסיום טיול בדרום אמריקה.משרד החוץ פועל להבאת גופתה לקבורה בארץ.

דינה גריספן. מוותיקי הישוב שערי תקווה נהרגה השבת בפנמה בתאונת טרקטורון לאחר שהגיעה להפגש עם בנה יחד עם בעלה ובתה הצעירה בסיום טיול בדרום אמריקה. ראש מועצת שומרון יוסי דגן פנה לסגנית שר החוץ ח”כ ציפי חוטובלי בבקשה להקל על המשפחה ולזרז את הבאת הגופה לארץ ומשרד החוץ פועל להבאת גופתה לקבורה בארץ.

דינה גריספן ז''ל אבל בשערי תקווה.צילום באדיבות דוברות מואז שומרון
דינה גריספן ז”ל אבל בשערי תקווה.צילום באדיבות דוברות מואז שומרון

דינה גריספן בת 53 אם ל 4 ילדים וסבתא ל-3. מורה בבית הספר אדר יצאה לטיול בפנמה יחד עם בעלה ובתה הצעירה בכדי להפגש עם בנה המצוי בטיול ארוך בדרום אמריקה אליו יצא מייד לאחר שסיים שירות כלוחם גולני בצוק איתן. נהרגה במהלך טיול טרקטרונים במקום.

המועצה האזורית שומרון פרסמה הודעת אבל על לכתה בטרם עת של גריספן ז”ל.
משפחת גרינספן ביקשה למסור. ”המומים וכואבים על לכתה בטרם עת של אימנו, ביתנו, אחותנו סבתנו ואשתי היקרה, האהובה והאוהבת דינה רחל גרינספן ז״ל בת אלחנן ואביבה כהן/ ההלוויה תתקיים ביום שלישי ה-23 באוגוסט י״ט אב בבית העלמין ברקן בשעה 19:00. המשפחה תשב שבעה בבית משפחת גרינספן ברחוב ברקת 82 שערי תקוה”.

חדשות שומרון כתבה ראשית