אליצור שומרון החתימה שלושה שחקני חיזוק מהליגה הלאומית

אליצור שומרון החתימה שלושה שחקני חיזוק מהליגה הלאומית

לאחר העלייה לליגה לאומית באליצור שומרון נערכים לפתיחת העונה. בקבוצה החתימו השבוע את גל שטרנברג, עמית אלון ואייל שולמן – כולם שחקני הליגה הלאומית בכדורסל גברים. יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: “בונים קבוצה מנצחת”

לקראת פתיחתה של עונת הכדורסל, ממשיכים בימים אלו בקבוצת ‘אליצור שומרון’ בגיוס והחתמות שחקנים חדשים. לאחר שבשבועות האחרונים החתימו בקבוצה את השחקן חן אחרק לעונה שלישית, נסגר השבוע חוזה עם שלושה שחקנים חדשים בדרך ליצירת ההרכב שיוביל את הקבוצה לראשונה בליגה הלאומית.

שלושת השחקנים החדשים שחתמו בקבוצה הם אייל שולמן, גל שטרנברג ועמית אלון. שלושה שחקנים חזקים כולם משחקים בליגה הלאומית. עמית בן ה22, גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה. בעונה שעברה היה חלק משמעותי מההצלחה של חבל מודיעין כשהוא קולע 5 נקודות למשחק עם למעלה מ45% מחוץ לקשת. אייל שיחק בעונה שעברה שיחק בהפועל חבל מודיעין ועזר לה להגיע למקום השני בליגה כשהוא מעמיד ממוצעים של 10 נקודות ו5 אסיסטים למשחק.

“אני שמח מאוד להצטרף למשפחת שומרון” אמר השחקן אייל שולמן לאחר החתימה על החוזה. לדבריו, “תמיד כיף להתחיל אתגר חדש, מחכה לתחילת העונה ובטוח שתהיה קבוצה תחרותית שתתן גאווה לאוהדים. גם השחקן גל שטרנברג הביע את שמחתו על חתימת החוזה ואמר: “אני גאה ונרגש להצטרף למועדון אליצור שומרון. בהזדמנות זו אני רוצה להודות להנהלה ולדרור על האמון, אני בא מוכן,רעב ובטוח שנמשיך את רוח המועדון ונעשה עונה מוצלחת ביחד עם התלכיד הקבוצתי שנבנה”.

גל שטרנברג במעמד החתימה עם ראש מועצה אזורית שומרון. צילום: מועצה אזורית שומרון

כאמור, חתימתם של השלושה מצטרפת לחן אחרק שכבר חתם על חוזה לעונה הקרובה. אחרק חוזר על ידי קבוצות רבות שונות שרצו להחתים אותו בקבוצה שלהם, מדובר בשחקן מאוד בולט אהוב על ידי הקהל והאוהדים. החתמתו לעונה נוספת היא הישג גדול עבור הקבוצה. כמו כן כי לפני כחודש החתימה הקבוצה גם מאמן חדש לקראת העונה החדשה, דרור כהן. כהן הוא עוזר מאמן נבחרת ישראל בכדורסל ובעונה הקודמת היה המאמן של מכבי ראשון לציון.

בניית הקבותה מחדש והחתמות על חוזים לשחקנים חדשים וותקים, מגיעים בעקבות ההצלחה הגדולה של הקבוצה שעלתה בסוף העונה האחרונה לליגה הלאומית. מדובר בהישג מרשים של קבוצה שתוך חמש שנים מאז היא הוקמה, כבר הגיעה מתחתית ליגה ב’ אל הליגה השניה בחשיבותה בענף הקבוצה מייצגת את תושבי מועצה אזורית שומרון ומטרתה לשים את איזור זה על המפה גם בספורט ובכדורסל.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן נפגש עם השחקן גל שטרנברג ואמר לו: “ברוך הבא, השומרון הוא הבית שלך, תרגיש כאן בבית, יש לנו מטרה ברורה לעלות לליגת העל ולשחק באירופה” עוד הוסיף דגן: “אני מברך את עמית אייל וגל על הגעתם לשומרון, שמח שהחליטו להגיע אלינו ולהצטרף למועדון, נמשיך להשקיע ולבנות קבוצה טובה מאוד לליגה הלאומית, ונביא את אליצור שומרון הכי רחוק שאפשר”.

כתבה ראשית ספורט