איתור נכסים ברומניה

איתור נכסים ברומניה

בעבר, הייתה רומניה כר פורה לישראלים שביקשו לקיים השקעות מהירות, עם רווח תפעולי מידי בתחום הדיור והנדל”ן. עד מהרה, התברר כי לא מעט מהם עסקו במחשכים במשלחי יד פליליים, והמשטרה הרומנית פשטה על עסקים לא חוקיים רבים של ישראלים במהלך העשור הראשון של שנות האלפיים. הדבר הביא לעזיבת ישראלים את רומניה כיעד השקעתי מועדף, אך מה שרבים אינם יודעים הוא כי לא הייתה שם עליית מחירים מוטרפת שגרמה ליציאה מהמשחק. המחירים, על אף שעלו כשהישראלים עזבו, נשארו כיום, בשיעור ניכר, כפי שהיו, אך נוצרה בציבור הישראלי תדמית שרומניה זה לא טוב. בפועל, זו עדיין השקעה נדל”נית מצוינת, ולמעשה אף טובה יותר ממה שהייתה בעידן הפריחה שלנו במדינה הצוענית בשנות התשעים. אז, לא היה כמעט ישראלי שלא שמע על טיבהּ הנדל”ני של רומניה. כיום המידע הזה אזוטרי, מה שמאפשר לכם, מעט הקוראים של מאמר זה, לעשות אקזיט רציני למדי: קודם כל יש לבצע איתור נכסים ואז לקנות נדל”ן ולמכור אותו למקומיים או להשכיר להם אותו, כמעט ללא תחרות מול עסקנים ישראלים אחרים.

נכסים ברומניה – דווקא עכשיו, לפני עליית המחירים הצפויה

אירופה, ובפרט רומניה, נמצאת כיום בשפל של כל הזמנים בנדל”ן עם הברחת נכסים רבה. נכון, לונדון נשארה יקרה גם היום, אבל בוקרשט היא ללא ספק יעד שמחירי הנדל”ן בו הכי זולים שרק ניתן לבקש. בקרוב צפויה עליית מחירים באירופה, כאשר בעיות הפליטים תתייצבנהּ והיבשת תחזור לשגרת חיים תקינה. לפני שזה קורה, בואו להשקיע בנדל”ן באחת המדינות האירופאיות האסטרטגיות ביותר, זו אשר קרובה גם למזרח אירופה וגם לאיטליה ולמערב. דירה ברומניה היא נכס לכל ישראלי, ולמעשה לכל אדם שמבקש לעצמו חלקת אדמה ביעד מועדף באירופה.

לקוחות אשר מומלץ להם לקנות נכס ברומניה

דירות ברומניה כדאי לקנות אם אתם משקיעים ומבקשים למצוא שוכרים שיגורו בדירות שלכם, אם אתם-עצמכם מעוניינים לעבור לגור שם, או אם אתם פשוט מבקשים לשכור דירה מעבר לים במחיר זול. השכירות ברומניה כיום אפשרית ללא מעט ישראלים, ממש כמו בגרמניה ובהולנד. מהרו ומצאו את עסקת הנדל”ן הטובה ביותר שתוכלו למצוא באירופה.

 

נדל''ן