אירופה בבנימין: שת”פ מיוחד בין המועצה, מכבי תל אביב והיורוליג

אירופה בבנימין: שת”פ מיוחד בין המועצה, מכבי תל אביב והיורוליג

לראשונה יערך לילדי בנימין טורניר מיוחד בחסות מפעל היורוליג האירופי. ראש המועצה ישראל גנץ: “ממשיכים בשותפות שרק מחזקת את כולנו.”

המועצה האזורית בנימין תמשיך גם בשנת תשפ”א את שיתוף הפעולה עם מועדון הכדורסל מכבי Playtika תל אביב. במסגרת הפרויקט אשר ממשיך שנה שלישית ברציפות, פועלים בתי ספר לכדורסל ברחבי המועצה בהובלת מחלקת הספורט במתנס בנימין. ילדי המועצה ילמדו את יסודות הכדורסל לצד ליווי מקצועי ומנטלי של מכבי ת”א, כניסה למשחקי הבית (בכפוף לאישור הכנסת קהל בתקופת הקורונה) וביקורים של שחקני הסגל והצוות המקצועי בדגש על אימונים משותפים ומפגשים עם הקהילה.

בנוסף השנה יערכו מועצת בנימין ומכבי ת”א טורניר מיוחד במסגרת “יורוליג אקדמי” בחסות ליגת היורוליג הרשמית. הטורניר מתקיים ב-7 מדינות באירופה במסגרתו מתמודדות ביניהן קבוצות ילדים בכיתות ד’.

הילדים יקבלו תלבושות מיוחדות מטעם היורוליג כאשר את בנימין ייצגו 2 קבוצות והעולה אף תמשיך לשלב הבא. מארגני הטורניר אף פעלו לאפשר לילדי בנימין להתמודד ולארח הטורניר שהיה צריך להתקיים בשבת, והוא הועבר ליום שישי.

כמו כן, עם חזרת הקהל למגרשים יחודש שיתוף הפעולה שבו יקבלו תושבי המועצה כרטיסים למשחקי הליגה והיורוליג של מכבי תל אביב. הכרטיסים יחולקו מדי משחק בין הילדים המצטיינים במחלקות הכדורסל, חיילים ומשרתי מילואים מרחבי בנימין.

ילדי ביה”ס לכדורסל בנימין מלווים את שחקני מכבי ת”א לפני פתיחת משחק יורוליג בתחילת השנה. צילום: דוברות בנימין

סמנכ”ל שיווק ומכירות במכבי ת״א דורון ג’מצ’י: “אני ממש גאה על שיתוף הפעולה בין מועצה אזורית בנימין לבין מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. הפעילות שלנו בפריפריה ובמקרה הזה בבנימין מסבה לנו עונג גדול ורואים את זה בגידול במספרים. אני חייב לציין את מנכ”ל מחלקת הנוער אלון בן זקן ואת מנהלת התפעול שירי גולד שעושים שם עבודה יוצאת מגדר הרגיל ואני מברך על כך.”

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ: “אני מברך את מכבי תל אביב על המשך השותפות שרק מחזקת את כולנו. משבר הקורונה מחייב אותנו להיות יצירתיים וביחד עם מכבי העניק לדור העתיד את חוויית היורוליג המדהימה. בשנה האירוע עלינו קומה משמעותית בתחום הספורט עם הצלחות רבות בענפים מרכזיים ואני צופה גם בשנת תשפ”א הבאה עלינו לטובה את המשך המגמה והמצוינות בקרב ספורטאי בנימין.
אני מודה ליו”ר המועדון עו”ד שמעון מזרחי, לדורון גמצ’י הגדול ולאנשי מחלקת הספורט בבנימין על שיתוף הפעולה המחמם את הלב. כולנו תקווה כי במהרה נשוב אל אולמות הספורט והקורונה תיעלם מאיתנו. יאללה מכבי!”.

חדשות בנימין כתבה ראשית ספורט