איך להתאים דלת לעיצוב הבית שלכם

איך להתאים דלת לעיצוב הבית שלכם

איך להתאים דלת לעיצוב הבית שלכם

כאשר מעצבים את הבית חשוב לשים לב לכל פרט וכמובן גם לעיצוב הדלתות. דלתות מהוות חלק חשוב מעיצוב הבית, הן למי שבוחר במראה מינימליסטי והן למי שרוצה לתת דגש על הדלת שתראה ממש כמו רהיט אומנותי. 

דלתות חוץ

החומר הפופולרי בשנים האחרונות לדלתות חוץ הוא אלומיניום. אלומיניום הינו חומר קל, אינו מחליד ולכן מתאים ביותר לשמש כדלת חוץ בעיקר בבית פרטי אשר בו היא עשויה להיות חשופה לתנאי מזג האוויר. בנוסף, הדלת עמידה ניתנת לעיצובים שונים בסגנונות מגוונים וכן לצביעה בקלות ובמראה מושלם. 

דלתות קו אפס הינן דלתות אשר אינן בולטות מהקיר בו הן נמצאות. זהו בהחלט יתרון עיצובי שמוסיף מראה מעוצב ומהודק למראה הכללי. ולכן מומלץ מאוד. יש לבחור בדלת מתאימה לכך וגם באיש מקצוע שידע ליישם את קו האפס המבוקש. 

דלתות פנים

החומר המומלץ לדלתות פנים הינו פולימר, חומר זה מורכב מתערובת דבק עץ ופלסטיק והוא נחשב לחומר איכותי יותר לדלתות פנים. חומר זה מצטיין בכך שהוא מבודד היטב רעשים בנוסף לגומיות היוצרות קו אפס עם הרצפה וכך נוצר ואקום עם סגירת הדלת, מה שתורם לבדוד הרעשים ומעניק פרטיות מקסימלית ליושבי החדר כאשר הם סוגרים אותו. בנוסף הפולימור הינו עמיד למים כך שאם תשטפו את הרצפה והדלת תירטב היא לא תינזק מכך. בנוסף, החומר הינו עמיד לחרקים ומכרסמים ושומר על כך שהמים לא יחדרו לחדר אם אתם שוטפים את הרצפה מחוצה לו ואינכם מעוניינים בחדירת מים לחדר.

עיצוב הדלת

דיברנו רבות על איכות הדלת ולא פחות חשוב לרבים מאיתנו הוא עיצוב הדלת: עיצוב הדלת מומלץ שיתכתב עם העיצוב הכללי בבית, קיימות דלתות בעיצוב כפרי, לעומת דלתות בעיצוב מודרני וכן דלתות בעיצוב מינימליסטי וחלק. בנוסף צבע הדלת הינו נתון משמעותי נוסף המשפיע על עיצוב הבית. ניתן לבחור דלתות בצבעים שונים וכך ניתן להתאים גם פרמטר זה לעיצוב הכללי של הבית 

התחשבות בתנאים מיוחדים בחלל

לעיתים קיימים אילוצים שונים שאינם מאפשרים להציב בפתח החדר דלת בגודל סטנדרטי ובעלת מפתח רגיל. אלו יכולים להיות מעברים צרים פתחים צרים לחדר, מיקום שאינו מאפשר מפתח רגיל של דלת במקרים אלו ניתן ליישם פתרונות יצירתיים כגון דלתות הזזה או דלתות הנחתכות באמצען כאשר רק חלק מהדלת נפתח וכך ניתן לפתוח את הדלת בשטח הקיים. חשוב להיעזר באנשי מקצוע והלקפיד על איכות הפרמטרים השונים כגון איכות המסילה. 

צרכנות