איך להסביר לילדים מה זה בידוד – צפו בסרטון!

איך להסביר לילדים מה זה בידוד – צפו בסרטון!

בסרט הסברה מיוחד, בובת הילדים של מועצת בנימין “שושקי” מסבירה לילדים ולמבוגרים על בידוד ועוזרת להם להתמודד איתו.

במועצת בנימין הפיקו שורת פעולות למען התושבים שבבידוד. בובת הילדים “שושקי” אותה מפעיל אבישי שטרית גוייסה למערכה והושקה לילדים כבר בגל הראשון של הקורונה ומאז מלווה גם את קייטנות בנימין בסרטונים והפעלות.

הסדרה הראשונה זכתה לעשרות אלפי צפיות ורשויות אחרות אף פירסמו אותה לתושבים שלהם. כחלק מאתגר הבידוד איתו מתמודדים ילדים רבים הפיקה המועצה סרטון הסברה מיוחד עם הבובה האהודה בו שושקי משיב לשאלות שמעסיקות הורים וילדים שצריכים לשהות בבידוד.

מלבד חומרי ההסברה מקבל כל ילד מיילדי הקייטנות שנכנסו לבידוד ערכה ליצירה והפעלות. מלבד זאת מחלקת המועצה ערכות בידוד לכל תושב ומשפחה שנכנסים לבידוד ובהם משחקים משפחתיים וחומר הסברה על המצב וההתמדדות. קו חם מיוחד נפתח כדי לעמוד לרשות הורים ותושבים המעוניינים להתייעץ עם אתגרי הבידוד.

דובר המועצה יהודה עמרני אומר כי “האתגר שלנו כמועצה הוא לא רק למנוע את התפשטות הנגיף אלא לתת מענה להשלכות ולצרכים שעולים מהשטח ממצב בו משפחות רבות ובעיקר ילדים נדרשים לבידוד. ישנה חשיבה מקיפה סביב הנושא ומחלקות המועצה השונות נרתמות כל אחת בתחומה כדי לסייע לתושבים בהתמודדות הזו. התגובות נפלאות ואנחנו שמחים שהמענה מקל ולו במעט על ההתמודדות”.

דעות חברה וקהילה חדשות בנימין כתבה ראשית