אולפנת בני עקיבא שילה: נחנך מבנה פנימיות חדש. “בשורה לתלמידות בבנימין”

אולפנת בני עקיבא שילה: נחנך מבנה פנימיות חדש. “בשורה לתלמידות בבנימין”

בטקס שנערך היום באולפנת בני עקיבא חשן שילה נחנכו בנייני הפנימיות החדשים של האולפנה. הפנימיות יאפשרו לתלמידות המתגוררות בחבל בנימין להישאר קרוב לבית ועדיין להשתכן בפנימייה במהלך שבוע הלימודים.

בטקס שנערך היום בשעות הצהריים המוקדמות באולפנת בני עקיבא חשן שילה נחנכו בנייני הפנימיות החדשים של האולפנה. בטקס נכחו מנכ”ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט, סגן ראש מועצת מטה בנימין שמריהו אירגאס, המפקח הכללי של משרד החינוך קובי עמר וראש האולפנה נעמה לוטווק. הפנימיות החדשות יאפשרו לתלמידות האולפנה ללמוד בתנאי פנימייה ללא צורך בנסיעות ארוכות. הפנימיות נבנו לאחר שעלה צורך מהשטח בכך ובזכות שיתוף פעולה של מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא, מועצה אזורית מטה בנימין ומשרד החינוך.

מנכ”ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט בירך בטקס: “מאוד משמח אותי שלאור הדחיפה של הרשת, במאמץ משותף עם מועצה אזורית מטה בנימין ומשרד החינוך, הפנימיות עומדות על תילן. שם האולפנה “חשן” הלקוח מהבגד של הכהן הגדול ועליו 12 שבטי ישראל, מבטא את המגוון האנושי של עם ישראל. מגוון זה קיים בחבל בנימין, מקום היסטורי שבו שכן משכן שילה ובשנים האחרונות מתברך באוכלוסייה איכותית ומגוונת. אני מאחל לאולפנת בני עקיבא חשן שילה שרק תמשיך להתרחב ולהתפתח.”

ראש האולפנה נעמה לוטווק בירכה גם היא: “האולפנה האיכותית שלנו בעזרת ה’ הולכת ומשתבחת משנה לשנה. החל משנה הבאה נעמיד לרשות התלמידות שלנו את האפשרות ללמוד בפנימייה. בנות בנימין מחוברות לאזור ורוצות להישאר ללמוד כאן בלי לוותר על הפנימייה ועכשיו תודות לשיתוף הפעולה של מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא מועצה אזורית מטה בנימין ומשרד החינוך הדבר מתאפשר. תודה רבה לכל המעורבים והמסייעים
לכך”.

טקס חנוכת הפנימיות החדשות באולפנת שילה. צילום: יואב מליק

סגן ראש מועצת מטה בנימין שמריהו אירגאס הצטרף לברכות: “התלמידות היקרות שלנו רצו וביקשו מאתנו חיי חברה ואפשרות ללמוד ביחד גם בלילות, אני שמח שלאחר מאמצים רבים והשקעה כספית גבוהה עלה בידינו לאפשר להם את זאת. הצעד הבא הוא תחילת בניית מבנה קבע לאולפנה ואנו עובדים על כך במרץ ואני מקווה שכבר בקיץ יתחילו העבודות. תודה רבה לכל השותפים ובראשם מנכ”ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט שנעתר לבקשתי להיכנס למכרז על האולפנה ולראש האולפנה נעמה לוטווק שלא מוותרת בשום מצב”

חדשות בנימין חינוך ותרבות כתבה ראשית