רק ליום אחד! השכרת רכב ליום – טיפים

רק ליום אחד! השכרת רכב ליום – טיפים

השכרת רכב ליום עלויות אשר יסייעו בידכם למצוא השכרת רכב ליום ברחבי מדינת ישראל בעלות הכי מועטה על ידי מנוע ייעודי לסקר עלות השכרת רכב שיזהה בשבילכם תוך כמה רגעים את העלויות הכי פחותות על השכרת כלי רכב עבור יום אחד במנעד נרחב של דגמים ואף טיפים וכן המלצות על כלי רכב להשכרה יומית במדינת ישראל.

המהות של השכרת רכב ליום –

כאשר הוגים על השכרת רכב ליום במדינת ישראל, מומלץ לכם כי תבחנו כמה אלמנטים, כמו למשל – בדרך כלל, חברה להשכרת רכב במדינת ישראל תיתן בידכם השכרה לעת מועטה בת יממה אחת. כה אף במידה ויש לכם דרישה לכלי רכב לבוקר או לשעות הערביים, עליכם לשלם בעבור יום שלם. בנוסף לכך, עליכם להבין, כי איחור בהשבת כלי רכב יביא עמו עוד הוצאה. חלק מהחברות יאלצו אתכם בתשלום בשלבים לפי עת האיחור וחלק ידרוש עוד תשלום על סך יום בודד השכרה אף על איחור מועט. אז כיצד מוצאים את העלות הכי פחותה עבור השכרת רכב ליום במדינת ישראל? על ידי סקר מחיר. במנוע סקר מחיר באפשרותכם לבצע סקר מחיר של השכרת רכב ליום בין מגוון רב של חברות להשכרת כלי רכב, לבחור עסקה הכי מיטבית ולערוך הזמנה בתוך כמה רגעים.

רק ליום אחד! השכרת רכב ליום – טיפים –

חרף שלרוב אפשר למצוא השכרת רכב ליום בעלות מוזלת, עלות ההשכרה של חלק מכלי רכב הפכה להיות מועטה יותר במידה ומצרפים כמה ימים לעת השכרה ויותר משתלם אל מול יום אחד. במקביל לכך, במידה ואין לכם אילוצים ייעודיים בהיבט של סוג כלי רכב, באפשרותכם למצוא עסקות מועטות בעלות בפרט להשכרת רכב עבור יום בודד. בהשכרת רכב ליום אחד, עליכם לדעת, כי עת השכרה תקרין על סייג של קולמטראז’. בדרך כלל, השכרת רכב ליום או יומיים מורכבת מהגבלה בקילומטר, אל מול השכרת רכב לחודש שלרוב לא נמצאת הגבלה. כמו כן, התנאים עשויים להשתנות, כך שעליכם לעולם לוודא מהי הגבלת קילומטר אקטואלית עבור השכרת רכב ליום.

צילום: shutterstock

השכרת רכב ליום בעיר תל אביב –

את העלות הכי פחותה עבור השכרת כלי רכב בעיר תל אביב ליום אחד העניקה חברת טריפטי, שמעניקה לכם השכרה של שברולט ספארק בעלות בת מאה ושמונה ושישים ₪ מדי יום. שברולט ספארק היא כלי רכב בעלת תיבת הילוכים ידנית שהולמת ארבעה נוסעים ושתי מזוודות זעירות. את עסקה זו הוענקה בידנו משלוחת החברה ברחוב הירקון.

השכרת רכב ליום בנמל תעופה בן גוריון –

השכרת רכב בנמל תעופה בן גוריון היא חלופה נהדרת הן במידה והנכם שבים מחופשה, באים לביקור מולדת או שמא רוצים השכרת רכב עבור אורח מעבר לים. בנוסף לכך, השכרת כלי רכב משדה תעופה בן גוריון היא חלופה נפלאה למי שדר באזור סמוך. רכב ליום בנמל תעופה בן גוריון היא  נגישה יממה שלמה ברוב השלוחות  ושפע של חברות להשכרת רכב. את העלות הכי מועטה עבור השכרת רכב ליום בנמל תעופה בן גוריון הוענקה מחברת יורופקאר, שמעניקה לכם השכרה של סוזוקי אלטו בעלות מאה שלושים שבעה ושלושים ₪ מדי יום. כלי רכב זה הולם עבור ארבעה נוסעים ושתי מזוודות קומפקטיות ותיבת ההילוכים שלו ידנית.

השכרת רכב ליום בעיר אילת?

בסקר מחירים שבוצע על ידי אתר רנטלקארס, הוענק את העלות הכי משתלמת עבור השכרת רכב ליום באילת מחברת הרץ, שמעניקה השכרת שברולט ספארק. כלי רכב בעל תיבת הילוכים ידני שהולם ארבעה נוסעים, בעלות של מאה עשרים ושבעה ושלושים ₪ פר יום.

צרכנות