לב זהב: תלמידות אולפנת אמית עלי זהב במבצע חסד לחנוכה

לב זהב: תלמידות אולפנת אמית עלי זהב במבצע חסד לחנוכה

לקראת חנוכה יזמו בנות אולפנת אמית עלי זהב בשומרון, יחד עם המחנכות והמדריכות מיזמי חסד שכבתיים על מנת להגביר את האור גם בימים אלו. בשיאו של המבצע הן ביקרו בבית החולים תל השומר וחילקו את החבילות שאספו.

מדי שנה נוהגות בנות אולפנת אמית עלי זהב לערוך מבצע חסד לקראת חג החנוכה. לאור העובדה שהקורונה מונעת מהן מפגש ואפשרות להערך החליטו בנות האולפנה לנצל את פיזורן על פני כל יישוביי השומרון והאזור כשהבנות אספו ביישוביהן, כל אחת במקום מגוריה, ממתקים ודברים משמחים ובסופו של המבצע הן נפגשו לארוז חבילות מושקעות לחיילים בודדים ולילדים המאושפזים במרכז הרפואי שיבא בתל השומר.

במהלך החג יצאו הבנות לחלק את המארזים המשמחים וקיבלו תגובות מרגשות ביותר. “בגלל הקורונה והחשש מהידבקות בני המשפחה בקושי יכלו לבקר את הבן שלי,” סיפרה נעמי, אמו של אחד הילדים החולים המאושפזים בתל השומר שקיבל את חבילות השי, “והוא כל כך שמח לראות שלא שוכחים אותו, שעדיין יש לו אווירת חג. ממש בכיתי כשראיתי את השמחה על פניו”.

רות מרגלית, תלמידת כתה ז’ שגרה בברוכין סיפרה: “היה לי ממש כיף ומרגש לחלק את הממתקים לילדים החולים. היה כיף לראות איך זה משמח אותם”.

לאה שטינמץ, מנהלת האולפנה סיכמה את מבצע החסד: “מרגש היה לראות כי הבנות מפנימות את ערכי החסד והנתינה ומיישמות זאת מיוזמתן”.

חברה וקהילה