טלפונים ניידים לפי גילאים: כך תתאימו נכון ותחסכו

טלפונים ניידים לפי גילאים: כך תתאימו נכון ותחסכו

היום זה כבר ברור לגמרי, סמארטפונים הם הכרח במציאות החיים הדיגיטלית בה אנו חיים כיום, וזה נכון לכל הגילאים. אנו משיגים מידע מהטלפונים הניידים החכמים שלנו, מבצעים רכישות, מצלמים רגעים בחיינו, משחקים, צופים בסרטים ותכני וידאו, שומעים מוזיקה, אוספים סטטיסטיקות על עצמנו וכמובן מתקשרים עם משפחה וחברים דרך שיחות והודעות. אך בדיוק כמו שיש מאפייני שימוש שונים בין אנשים שונים ובין תקופות שונות בחיים, כך בכל גיל או שלב חיים אפשר להתאים בצורה חכמה ויעילה כלכלית את הטלפון הנייד הכי מתאים – בחלוקה כללית של טלפונים ניידים לפי גילאים.

סמארטפונים לילדים – עד 1,000 שקל

אם נשים רגע בצד את הוויכוח האם ילדים בכלל צריכים סמארטפון ומאיזה גיל מומלץ לתת לילד סמארטפון, בפועל רוב ילדי ישראל מקבלים היום מכשיר טלפון סלולרי נייד חכם בגילאים מוקדמים מאוד והם עושים במכשירים אלו שימוש מגוון. פיקוח וליווי הוריים הם חשובים ביותר בחשיפת ילדים לתכני מובייל ולשימושים המגוונים שמכשירים משוכללים ומחוברים אלו מאפשרים, אך בנוסף גם התאמת המכשיר לצרכי הילדים ולרמת מחיר שפויה היא חשובה.

באופן כללי, ילדים צריכים מכשירים עמידים וחזקים המאפשרים שימוש בסיסי נוח ואמין, בלי חידושים טכנולוגיים מהפכניים, מערכי צילום מטורפים ורכיבי חומרה מתקדמים ויקרים. לכן ההמלצה הכללית היא שמכשירים לילדים קטנים יישארו בטווח המחיר של עד 1,000 שקל. ניתן לציין לטובה את המכשירים הבסיסיים יותר בסדרת הגלקסי A של סמסונג המציעים שילוב מעולה בין ביצועים, אמינות, עמידות ומחיר נגיש.

סמארטפונים למתבגרים, חיילים וסטודנטים מתחילים – עד 2,000 ש”ח

בקבוצת גיל רחבה זו לרוב עולים ברמה הסמארטפונים מבחינת חומרה, יכולות ומאפייני שימוש עוצמתיים יותר, מה שמוביל לקפיצה גם ברמת המחיר. המלצה שלנו היא לשאוף להתאים סמארטפון במחיר של עד 2,000 ש”ח, עם דגש על תכונות כמו עמידות גבוהה במיוחד, אמינות בתפקוד המכשיר, ממשק משתמש מוכר ואיכותי וגם מאפיינים כמו מערך צילום מהיר ומתקדם לצד מסך איכותי מאוד – כאשר גם בהקשר זה מכשירי סמסונג זורחים ונותנים מענה לכל הדרישות האלו ועוד רבות אחרות, בעיקר בדגמים הגבוהים של סדרת גלקסי A ועם דגמים מעט ישנים יותר כמו סדרת מכשירי Galaxy S10.

FREEPIK
סמארטפונים למסלול קריירה – גילאי 25-60 וטווח של 2,000 ₪ וצפונה

קבוצת משתמשים זו כוללת טווח גילאים רחב במיוחד, אשר ככל שהשימוש שלנו בטכנולוגיה עולה כך גם טווח גילאי הביניים הזה עולה וכבר נכנס למשתמשים מתקדמים ומנוסים מעל גיל 60. בשלב זה בחיים אתם כבר פחות מתעסקים בסמארטפון לצרכי מדיה חברתית, צילום וצריכת תכנים כמו מתבגרים, חיילים וסטודנטים צעירים אלא צריכים חבילה מקיפה ושלמה יותר של יכולות וביצועים – ממערך צילום משובח ומתקדם, דרך תצוגה מעולה לצפייה בסרטים וסדרות ישירות מהסמארטפון ועד כוח עיבוד רב לביצוע משימות בעבודה ובזמני פנאי, כל זאת לצד ממשק משתמש מוכר, חזק ואמין.

כל הדרישות הללו והצרכים המגוונים והגבוהים של קבוצת גיל זו משמעותם שבאופן כללי אלו המכשירים היותר יקרים ומתקדמים טכנולוגית לאותה תקופת זמן, מכשירים בטווחי מחיר המתחילים ב-2,000 למכשירי דגל פחות חדשים או מכשירי ביניים מובילים ועד מחירים גבוהים יותר משמעותית למכשירי הדגל החדשים, הגדולים והמהפכניים ביותר. עם נמשיך עם הקו הפופולארי (הכי פופולארי בישראל!) של מכשיר סמסונג, לקבוצת גיל זו אנו כבר מדברים על מכשירים “מפלצתיים” ועמוסי יכולות כמו סדרת הגלקסי S20 המדהימה או מכשיר Note20 הענק ואשר מיועד למשתמשים הכבדים והמתקדמים ביותר. לבני גילאי ביניים שחייבים להיות בשיא החדשנות, המכשירים המתקפלים המהממים (והיקרים) של סמסונג לשנת 2020 הם הכיוון לאמירה מקורית ומשוכללת ביחד עם מכשיר מעולה.

סמארטפונים למבוגרים וקשישים -חוזרים לרמות המחיר של הילדים

משתמשים מבוגרים בטלפונים ניידים, מגילאים המתקרבים לגיל פרישה וביתר שאת אצל משתמשים בגיל הזהב, צריכים יכולות בסיסיות מהמכשיר שלהם, בלי יותר מדי “רעש וצלצולים” ועם ממשק משתמש קל, ברור ואמין. בקבוצת גיל זו אנו חוזרים לרמות המחיר ולקבוצת המכשירים המתאימה לילדים קטנים, מכשירים בסיסיים וטובים עד למחיר של 1,000 ש”ח.

השורה התחתונה: התאימו בצורה חכמה, מושכלת ושפויה את המכשיר לפי סוג המשתמש ואל תוציאו יותר ממה שאתם באמת צריכים עבור היכולות שאתם באמת צריכים, תוך תשומת לב לנושאים של עמידות, אמינות ואיכות מובילה של מאפיינים ויכולות שיש למכשיר.

צרכנות