טבעות אירוסין – הדגמים הנכונים ביותר ב-2022!

טבעות אירוסין – הדגמים הנכונים ביותר ב-2022!

טבעות אירוסין מאפשרות כבר מאות ועשרות שנים דרך להביע הערכה, מחויבות, אהבה ושאר רגשות, ומדובר בדרך נפלאה ומרגשת בה אפשר להעניק למי שאוהבים טבעת לפני טקס החתונה, במקרים של או התחייבות זוגית מכל סוג.

בשל הביקוש של טבעות כאלה, אפשר למצוא היום מגוון רחב של דגמים, עיצובים ופריטים נוצצים עליהם משובצים יהלומים או אבני חן יקרות.

אותו חישוק נוצץ שמתאים בדיוק לאצבע – יספק לרבים את האלגנטיות הנחוצה ואת היוקרה שהם מחפשים כאשר רוכשים תכשיט איכותי. טבעת אירוסין היא גם כזאת שעוברת במשפחה  ומשמשות ירושה, לכן חשוב להשקיע בטבעת יפה.

אם את רוצה לבחור לעצמך טבעת אירוסין או שבן הזוג מתלבט איזה טבעת לקנות לך – חשוב להכיר את הטבעות הטרנדיות ביותר בשנת 2022.

אז איזה טבעות אפשר לבחור? הנה כמה הצעות:

טבעות וינטג’ – טבעות בסגנון וינטג’ נחשבות מיוחדות מאד ובעלות מראה עתיק ומיוחד. הטבעות מספקות עבור מי שעונדת אותן את המראה המלכותי או הגותי ואת  מראה הווינטג” שנשים רבות מחפשות. טבעות וינטג’ יכולות להיות משובצות יהלום לבן, צהוב, ורוד ירוק ותכלת ושאר אבנים טובות שהופכות את הטוטאלוק למסתורי ומלכותי. כיום יש טבעות וינטג’ בסגנונות שונים החל מטבעות סוליטר עם יהלום אחד במרכז, או כאלה שהיהלומים שלהן משובצים לכל אורך הטבעת.

טבעת קייט מידלטון  – כאשר נסיכות לבית המלוכה האנגלי מתחתנות, הן המקבלות טבעות מרהיבות ביופיין! מדובר על טבעות זהב צהוב או לבן משובצת ביהלום אחד בודד וגדול או באבן חן יפיפייה כחולה או ירוקה ומסביבה יהלומי זירקוניה קטנים. טרנד מסוג זה כבש את בריטניה לאחר שהנסיכה קייט מידלטון חשפה את טבעת האירוסין שקיבלה מארוסה הנסיך וויליאם. אז מה הפלא שכעת גם ישראליות רוצות?!.

תמונה: freepik

טבעות טריו – פריט מהמם שנחשב אלגנטי יפה ומעניק מראה נוצץ ועשיר לאצבעות. הטבעת חובקת את האצבע בזהב לבן או צהוב ומשובצת ביהלומים בינוניים צמודים אחד לשני כשהם שלושה במספר. טבעות אירוסין כאלה נחשבות גם כן יפות  מאד, טרנדיות ואלגנטיות.

טבעת אירוסין יהלומים שחורים – מי שאוהבת את המראה החדשני, יכולה לבחור טבעות אירוסין משובצות יהלומים שחורים. יהלומים שחורים הפכו טרנדים מאוד והם משתלבים נהדר עם כל סוג עור, לכן רבות מעוניינות בהם. מנגד ישנם יהלומים קלאסיים שקופים לבנים ויפים שכל אחת יכולה להתהדר בהם למראה אלגנטי ונעים לעין.

אז זה הזמן למצוא חנות תכשיטים ולבחור את זאת שמציעה מבחר גדול של טבעות, עגילים שרשראות וכל מה שצריך לאירוע כמו חתונה או כל אירוע רומנטי אחר.
מזל טוב מפרנקו אורו תכשיטים.

צרכנות