חברות קידום אתרים מובילות: האם הן עדיין רלוונטיות בשנת 2020 ובעתיד

חברות קידום אתרים מובילות: האם הן עדיין רלוונטיות בשנת 2020 ובעתיד

האם קידום אתרים עדיין רלוונטי? האם השקעה בתנועה אורגנית היא אסטרטגיה שיווקית ברת קיימא בשנת 2020? האם ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) מת? חברות קידום אתרים מובילות ניצבות בפני שאלות אלו מדי שנה.

ושאלות אלו מעולם לא היו הגיוניות יותר מאשר בשנים האחרונות, עם כל עדכוני האלגוריתם של גוגל, ושינויים בדף תוצאות החיפוש של גוגל. אחד הנושאים העיקריים ששאלות אלו מתמקדות בהם הוא שטכניקות קידום אתרים ישנות להשגת תוצאות, פשוט לא עובדות. מצד שני, חברות קידום אתרים מובילות מחוללות קסמים בתנועה האורגנית.

קידום אתרים התפתח באופן משמעותי ועכשיו דורש הרבה יותר מסתם תוכן מעולה. אז האם קידום אתרים הוא עדיין השקעה טובה בשנת 2020 ומעבר לה? התשובה הקצרה היא: כן! קידום אתרים חשוב היום יותר מאי פעם. זוהי עדיין אחת האסטרטגיות החזקות ביותר בשיווק דיגיטלי, שמניעות תוצאות לטווח הארוך.

כל מה שאתם צריכים זה לשכור שירותי חברות קידום אתרים מובילות שיודעות להשתמש נכון בטכניקות המתאימות.

למה תנועה אורגנית כל כך חשובה?

מחקר שפורסם על ידי ברייט אדג’, קובע שהתנועה האורגנית אחראית ליותר מ-51% מכלל המבקרים שמגיעים לאתרים, ומגדילה את כל המקורות האחרים, כמו תנועה בתשלום ותנועה חברתית.

צילום: מאגר

התנועה האורגנית היא המקור העיקרי של מבקרי האתר, והיא גם מועילה במספר אופנים:

אנשים מחפשים בגוגל מוצרים או שירותים. מבחינת רוב האנשים, הפעולה הראשונה שהם ינקטו בה הוא שימוש בגוגל על מנת לחפש מידע, שירותים או מוצרים כאשר הם זקוקים להם. 81% מהקונים מבצעים מחקר מקוון לפני שהם משלמים על רכישות גדולות.

תנועה אורגנית ממוקדת מאוד מבחינת כוונת המשתמש. משתמשים שמחפשים מילת מפתח כגון: ‘מוסך ברמת גן’, ככל הנראה מחפשים מוסך בו יוכלו לתקן את המכונית שלהם. תוצאות החיפוש של גוגל משמעותיות בגילוי מוסך או שירות, כמו גם בקבלת החלטת הקנייה.

כך גם בחיפושים שקשורים למוצרים כמו אייפון, ובמקרה זה המשתמשים מקלידים את שם המוצר המדויק שהם מחפשים.

משתלם יותר לשכור שירותי חברות קידום אתרים מובילות. חברות קידום אתרים מובילות משיגות יתרונות לטווח הארוך. ברגע שהאתר מדורג בעמוד הראשון, תוכלו ליהנות ממנוחה על כס המלוכה למשך זמן רב, בהנחה שתמשיכו לשכור את שירותי החברות שיתחזקו את האתר שלכם.

יותר מכירות. דירוגים גבוהים מביאים איתם יותר לקוחות פוטנציאליים לאתר, וקידום אתרים מאפשר למשתמשים שמעוניינים במוצרים או בשירותים שלכם לגלות את העסק שלכם בקלות.

הדירוג האורגני חיוני לעסקים מקומיים

שלושים אחוזים מהחיפושים במובייל קשורים למיקום, ו-72% מהצרכנים שביצעו חיפוש מקומי ביקרו בחנות בקרבתם. חברות קידום אתרים מובילות שמקפידות על תהליכים שוטפים של קידום אתרים טוב, מאפשרות לעסק שלכם לא רק להופיע בתוצאות החיפוש אלא גם להוביל את הלקוחות לחנות שלכם.

כדי להגדיל את הסיכוי להופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל, יש לקבל את הסיוע של חברות קידום אתרים מובילות שיש להם את הידע והכלים הנכונים להשיג את התוצאות שאתם מבקשים.

כמה מילים לסיום

אז האם שווה לשכור שירותי חברות קידום אתרים מובילות בשנת 2020? תהיו בטוחים שכן! קידום אתרים אורגני עדיין שולט בכל מקורות התנועה, ולא נראה שהמגמה הזאת הולכת לאיזה מקום.

כשאנשים זקוקים למוצרים או לשירותים שלכם, הם יחפשו אחר מילות מפתח רלוונטיות בגוגל, וטכנולוגיות חדשות מספקות עוד יותר הזדמנויות ללקוחות פוטנציאליים לגלות את העסק שלכם.

אפשרויות קידום אתרים באמצעות תשלום לפי קליק והרשתות החברתיות הן אפשרויות נהדרות, אבל הן אינן יכולות להחליף תנועה אורגנית. אפיקי שיווק אלה משלימים זה את זה בצורה מושלמת לחוויה שיווקי דיגיטלית שלמה.

צרכנות