אתרי אינטרנט מעוצבים – מה צריך לדעת?

אתרי אינטרנט מעוצבים – מה צריך לדעת?

אתרי אינטרנט תדמיתיים

בשנים האחרונות כל חברה שמכבדת את עצמה דאגה שיהיו לה אתרי אינטרנט איכותיים כדי לשרת את הקהל ולהיות אתו בקשר מתמשך. ימי הקורונה הובילו לכך שהצורך באתרי אינטרנט תדמיתיים הלך וגבר ולקוחות רבים ביקשו ממעצבי האתרים להקים במהירות אתרים שישרתו את קהל הלקוחות שלהם. כשהחנויות בקניון היו סגורות, הקשר היחיד של הקמעונאים עם הלקוחות הוא באמצעות אתרי האינטרנט שבהם הלקוחות גולשים ונחשפים לכל פיסות המידע הנחוצות להם בכל תחום שהוא.

אתרי אינטרנט מכירתיים

המצב המיוחד שנוצר בימי הקורונה שבהם לסוחרים לא היו הכנסות למעט אלו המגיעות מהחנויות המקוונות שלהם, הובילו עסקים רבים לפנות אל אנשי המקצוע בתחום בניית אתרים ולהזמין אצלם בנייה של אתרי אינטרנט שיתמחו בנושא המכירות ללקוחות הפוטנציאליים. המחסנים של כל הקמעונאיים מלאים בסחורה כיוון שהם הזמינו מחו”ל סחורה לקיץ ובמשך רוב החודשים האחרונים החנויות היו סגורות ולכן המכירות היו דלילות. לכן האפשרות היחידה למכור את המסות הגדולות של הסחורות היא באמצאות אתר מקוון ונוח לשימוש.

בניית חנות איקומורס

כאשר החשיבה היא למכור כמה שיותר מוצרים, המוטו הוא לבצע בניית אתרים נוחים לשימוש, מעוצבים יפה, מושכים את העין, קלים לגלישה ולמעבר בין קטגוריה לקטגוריה ושהכול באתר יעבוד באופן מושלם וללא תקלות. הספק מודע לעובדה שהסבלנות של הלקוח היא די קצרה. אם הוא מגיע לדף מסוים ומנסה לבצע פעולה כמו הוספת פריט לעגלה או תשלום והדברים לא זזים, הוא מאבד את הסבלנות ויוצא מהאתר כך שהעסקה לא בוצעה בסופו של דבר.

זו הסיבה שהעבודה של בונה האתרים היא סופר חשובה, עליו לבצע כמה וכמה טסטים על פי אפיון האתר, כדי לבצע שהכול פועל כיאות ואין באגים. בנוסף לכך, תתבצע הכנה לקנייה מאובטחת באמצעות כל אחד מכרטיסי האשראי והאופציות הנוספות כמו PayPal  או ביט.

ההכנות לקראת הפעילות של האתר המקוון

יש לחלק את כל ההיצע המסחרי לקטגוריות כך שהלקוח באופן אסוציאטיבי ימצא את מה שהוא מחפש לדוגמה כלי בית, מוצרים חשמליים למטבח, טקסטיל למטבח, טקסטיל לבית וכו’. ליד כל פריט חשוב להציב תמונה עדכנית ברורה וחדה ולצרף את המידע על הפריט הספציפי. הלקוח הפוטנציאלי יעבור ממסך למסך ויבחר מה לקנות, בכל קובייה הוא יוכל לשחק עם הצבעים של פריט זה או אחר כדי לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר על המוצר שהוא הנכון ביותר עבורו.

ההכנסות בימי הקורונה

עסקים יעילים שדאגו לבצע בניית אתרי אינטרנט מעולים במהירות גרפו כספים וברבים מהם ההכנסות בימי הקורונה היו גבוהות פי כמה מההכנסות בימים רגילים וזאת כי לציבור לא הייתה אופציה לרכוש מוצרים בחנויות אלא רק באמצעות אתרי האינטרנט שדאגו לשליחויות עד הבית.

אלו מבין הקמעונאים שהחנויות שלהם היו סגורות, זכו להכנסות נאות מהאתרים הללו שפתרו להם לעיתים את הבעיה האקוטית בתזרים המזומנים.

צרכנות