בניית חנות וירטואלית

בניית חנות וירטואלית

בשביל שופינג כבר מזמן לא צריך לצאת מהבית. מי מאתנו לא התנסה בהזמנה דיגיטלית, אינטרנטית של מוצר? הפשטות הבלתי נתפסת של רכישה אונליין של כמעט כל מוצר או שירות שהוא, אפילו קניות מהסופר. בשנים האחרונות אנחנו עדים למגמה עוצמתית, התופסת תאוצה, של עסקים אשר מקימים חנות וירטואלית בנוסף או אפילו במקום החנות הממשית והמוחשית שלהם. בראש ובראשונה על מנת להגדיל את מעגל הלקוחות ואיתו את ההכנסות, להפחית בהוצאות הכספיות כדוגמת שכר דירה עבור חנות פיסית, אך גם על מנת להרחיב את החשיפה, על ידי קידום וירטואלי ממומן ואורגני, במנועי החיפוש וברשתות החברתיות.

חנות וירטואלית – הקדמה בשיאה

העולם התקדם, היום בשביל להזמין טכנאי או מוצר, אין צורך בחיפוש אינטנסיבי בדפי זהב ואפילו לא בהרמת הטלפון. פחות ופחות אנשים פוקדים את הקניונים והאזורים המסחריים בארץ וברחבי העולם כולו. הסיבה היא אינה כמובן שתרבות הפנאי ולייף סטייל נעלמה מעולמנו אלא פשוט בגלל שכיום ניתן לרכוש כמעט כל דבר בעולמות האינטרנט הבלתי נגמרים. היציאה מהבית והטיול הרגלי בין החנויות, הפכו עבור רבים לטרחה, שניתן לעקוף אותה בקלות על ידי מציאת האתר המתאים והחנות הווירטואלית המתאימה להזמנה הנוחה והאיכותית ביותר עבורכם. שעות העבודה הרבות של רבים מאתנו, לא מותירות שעות פנויות רבות במהלך היום, כך שהזמנות האונליין הן ללא ספק הפתרון המושלם – רכישות של מזון מהסופר, הזמנות ממסעדות אהובות, רכישת בגדים ומוצרי חשמל ועוד אין ספור אפשרויות.

צילום: דיפוזיט פוטו

כולם כבר שם, תתקדמו! חנויות וירטואליות

ריבוי העסקים אשר מציעים חנות וירטואלית ורכישות אונליין הוא עצום וגדל מיום ליום. כבעלי עסקים אתם חייבים להתקדם על מנת “לשרוד” בתחרות הבלתי הפוסקת הזו. לכל עסק וכמובן למתחרים שלכם, יש חנויות וירטואליות, המאפשרות ללקוחות שלהם לרכוש ולהזמין מוצרים ושירותים בפשטות ובנוחות ללא כל מאמץ. הלקוחות שלכם התמכרו ליעילות ולמהירות התגובה הגבוהה, הם רוצים להיות מסוגלים להזמין עד אליהם, כל דבר, בלחיצת כפתור ושהמוצרים יגיעו עד פתח דלתם, או לפחות עד סניף הדואר הקרוב לביתם. לכן, זהו הזמן שלכם להתקדם ולהקים את החנות הווירטואלית עבור בית העסק שלכם. בחנות שלכם יוכלו הלקוחות להתרשם ממגוון המוצרים, התמונות ומהפירוט המדויק, יוכלו להזמין ואף לשלם, לתאם משלוח ואפילו להתרשם מביקורות של לקוחות אחרים. זכרו, ככל שתהיו יותר אמינים ושקופים עם הלקוחות שלכם, כך מעגל הלקוחות שלכם יגדל. פרטו את שמות המוצרים, רכיביהם, משקלם ומידותיהם וכמובן את תנאי השימוש, תקנון המשלוחים ומדיניות ההחזרים.

מחקרים מוכיחים כי מספר הלקוחות הרוכשים מוצרים שונים באמצעות חנויות ווירטואליות, גדל משמעותית מידי שנה, ברחבי העולם כולו. יותר ויותר אנשים עושים מעבר משמעותי מהמוחשי והוויזואלי לווירטואלי ואין ספק שחוויית הקנייה הולכת ומשדרגת – מדריכי מידות, אפשרויות הזמנה לפי משקל, בחירת צבעים, תמונות 360 של המוצרים ועוד. הקפידו שבחנות הווירטואלית שלכם יהיו כל הפרטים שיכולים לעניין את הלקוחות שלכם ודאגו לעדכן, להתקדם ולשדרג את חוויית הרכישה להם. חשוב לזכור שלקוחות מרוצים הם לקוחות חוזרים ולקוחות ממליצים. הם יחסי הציבור הטובים ביותר שלכם ולכן עליכם להשאיר עליהם רושם טוב, כבר מהכניסה הראשונה לאתר וכמובן שמהרכישה הראשונה. איך עושים זאת? כפי שציינו לעיל, על ידי עיצוב חוויית משתמש איכותית ורלוונטית לקהל שלכם ועל ידי תכנון נכון ומתוחכם של האתר כולו.

עוד אין לכם חנות וירטואלית? חושבים איך להגיע ליותר לקוחות בזמן קצר? צרו אתנו קשר ואנחנו נדאג לבנות עבורכם את החנות המושלמת!

המאמר נכתב ע״י חגית דמתי – סטודיו Web The Net  מומחים בבנייה ועיצוב אתרים – 073-272-4051

 

צרכנות