אורן חזן באוהל המחאה: “נשתק את עבודת הקואליציה”

 אורן חזן באוהל המחאה: “נשתק את עבודת הקואליציה”

מחאת המשפחות השכולות וראשי הרשויות ביוש מתרחבת. לאחר  שח”כ מוטי יוגב הודיע כי באם לא תעבור בשבוע הבא שורה תקציבית לסלילת כבישים עוקפים ביוש ולאמצעי בטחון לישובים ולכבישים, הגיע  ח”כ אורן חזן לאוהל המחאה נפגש עם ראש מועצת שומרון והמשפחות השכולות והודיע כי יצביע נגד החלטות הקואליציה עד שתעבור ההחלטה שתציל חיים ותחזיר את הבטחון לתושבי יו”ש.

ח”כ חזן מצטרף ל מעל 10 שרים מהם 5 חברי קבינט, 2 סגני שרים וחכים מרוב הסיעות שהגיעו לבקר באוהל המחאה מול בית ראש הממשלה עד עתה. וזאת לאחר שבאופן תקדימי שני שרים וסגנית שר נאמו בעצרת המחאה מול בית ראש הממשלה בראשון האחרון.

אורן חזן באוהל המחאה. צילום באדיבות מועצה איזורית שומרון

לדבריו: “בימים האחרונים המדינה רועדת וגועשת בגלל סיפורי החוק הצרפתי והדלפות של המשטרה. אבל יש דבר אחד שאמור לזעזע את אמות הסיפים. המצב הבטחוני ביו”ש. המשפחות השכולות יחד עם ראשי המועצות יוסי דגן, אבי נעים, מלאכי לווינגר ואחרים הגיעו לכאן לבית ראש הממשלה באמירה אחת ברורה: “אדוני ראש הממשלה הבטחת לשפר את המצב הבטחוני. הבטחת לשפר את המצב בכבישים. לדאוג לבטחון. אנחנו דורשים שתקיים את ההבטחו הללו” הגעתי לכאן הישר מבית החולים מכיוון שבשבוע שעבר כבר אמרתי שאם בימים הקרובים לא תתקבל החלטת ממשלה, הקואליציה הזו לא תוכל להמשיך להתקיים. אני, יחד עם ח”כים נוספים מהקואליציה מתכוונים להצביע נגד החלטות הקואליציה ולשתק את עבודתה עד אשר תתבצע בפועל העבודה החשובה ביותר – החזרת הבטחון לתושבי יו”ש. דרכה של תנועת הליכוד הייתה תמיד שזורה בדרכו של עם ישראל וארץ ישראל. הבטחון הוא מרכיב מרכזי. די לנו מלראות עוד משפחות שכולות. אדוני ראש הממשלה, זה בידים שלך. אני יודע שאתה אוהב את העם הזה ואת ההתיישבות הגיע הזמן לזנוח את הדיבורים ופשוט לעשות מעשים”.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר במקום: “אנחנו כאן כי מאסנו בהבטחות. מאסנו בספינים. מאסנו בסיפורים. יש לנו לצערנו חצי מליון תושבים שלא מקבלים את המענה הביטחוני ושבעים מהבטחות. לכן, אנחנו נלך יחד עם חברי הכנסת הנאמנים לארץ ישראל והנאמנים לבטחון ההתיישבות ולבניין ההתיישבות. נלך יחד עם המשפחות השכולות הגיבורות שאמרו – אנחנו כאן בכדי שלא יהיה הפיגוע הבא. עם כל הקושי לשבת ולפתוח את הפצעים מחדש וניתן את כל הגיבוי למהלך הזה כי נשבר לנו שמתיישבי יו”ש הם האחרונים בשרשרת המזון גם בבניה ואפילו בביטחון. אני קורא לראש הממשלה – תתעשת. תעצור את הדבר הזה ותן את המינימום הנדרש במרכיבים בטחון וכבישים עוקפים כדי שלא נצטרך להגיע למצב חלילה שהממשלה שלנו, אותה אנחנו כל כך אוהבים מזדעזעת גם ברמה הפוליטית”.

אבי נעים ראש מועצת בית אריה: “אנחנו מאוד מעריכים את ח”כ אורן חזן שהגיע לפה ישר מבית החולים. אין לעצרי הרבה חברי כנסת שאוהבים את ארץ ישראל כמו שאורן אוהב ואנחנו מעריכים אותו מאוד על זה. אנחנו פה, על המדרכה, עם המשפחות השכולות. לא נזוז מפה עד שראש הממשלה ימצא לנו את הפתרונות המעשיים. מאסנו בססמאות. מאבנו בכותרות. צריך לעבור לשלב המעשים. ”

איציק אבוטבול, ששכל את אשתו הדס בפיגוע ירי סמוך למבוא דותן נפגש עם חכ אורן חזן באוהל המחאה שיתף אותו ואמר: “אני ממשיך לנסוע בכבישים האלה ואני רואה כמה קשה בלי קליטה סלולארית ובלי תשתיות. כאשר אני נוסע בכפרים עם אוטובוס מלא ב 50 ילדים. אני יודע עד כמה חשוב לטפל בסכנה הזו באופן מיידי”.

חדשות שומרון כתבה ראשית