מתרחבת פרשיית הסמים בשומרון

מתרחבת פרשיית הסמים בשומרון

נגע הסמים פושה בישובי השומרון. לאחר ש-25 מתושבי האזור נחקרו בחשד לשימוש בסמים, שוחרר לאחרונה למעצר בית בתנאים מגבילים צעיר בן 22 מקרני שומרון שנאשם בסחר בסמים.ראש המועצה המקומית קרני שומרון, יגאל להב:” נטפל בנושא ביד קשה”.


מחלק הנוער של מחוז ש”י במשטרה עוסק לאחרונה רבות בנגע הסמים אשר פושה בישובי שומרון. מסתבר כי לאחרונה נעצרו ונחקרו 25 מתושבי האזור בחדש לשימוש וסחר בסמים ו-18 מהם הודו בשימוש בסמים ואף הפלילו סוחרי סמים הפועלים באזור.המספרים המפתיעים במיוחד הינם של החיילים אשר עשו שימשו בסמים קלים, כאשר לא פחות משמונה חייילים בשירות סדיר הודו במעורבות בנושא ויחידת מצ”ח עוסקת בעניינים.יצויין כי עד כה הוגשו שמונה כתבי אישום בפרשייה שמזעזעת את הישוב.

המכה של קרני שומרון.סמים קלים.צילום:עמי שרון.
המכה של קרני שומרון.סמים קלים.צילום:עמי שרון.

מקרה זה מצטרף למקרים דומים שהאחרון שבהם הינו צעיר בן 22 מקרני שומרון שנחשד בסחר משמעותי בסמים. בכתב האישום נגד הצעיר ששוחרר רק לאחרונה למעצר בית ע”י השופטת נאווה בן אור מבית המשפט המחוזי בירושלים כתבה המשטרה כי הבחור מכר בהזדמנויות שונות חשיש וקנאביס לתושבי האזור.בפרקליטותה מדינה זעמו על כך שהצעיר שוחרר למעצר בית בקרני שומרון שם על פי החשד ביצע את העסקאות.מנגד טען פרקליטו עו”ד שי רודה כי מדובר בצעיר ששרת בצבא ומכר סמים קלים לחבריו ולא בסוחר אימתני והתחייב כי בני משפחתו יסייעו לו לחזור למוטב.

ראש המועצה של קרני שומרון, יגאל להב מסר למקומונט שומרון ובנימין כי:”לצערנו נגע הסמים, גם באם קלים, התופעה הנמצאת בכל ישוב בארץ. בקרני שומרון הוחלט לטפל בנושא ביד קשה ע”מ לנסות ולמגר אותו מקרב הקהילה.כלל גורמי הביטחון ובראשם משטרת ישראל מחוז ש”י עושים ימים כלילות על מנת לטפל בתופעה בכלל יישובי האזור.אנו כרשות מפעילים מערך הסברה לבני הנוער וכן מקיימים פורומים מצומצמים בעקבות האירוע ע”מ להסביר, להדריך ולחזק את ציבור הצעירים והוריהם בהתמודדות מול הסכנות של הסמים כבמרבית הרשויות בישראל.כאן המקום להודות לכל העוסקים במלאכת התפיסה, החינוך וההסברה למניעה”.

חדשות שומרון