רוה”מ הבטיח, אבל לא הבטיח לקיים

רוה”מ הבטיח, אבל לא הבטיח לקיים

עצרת שנערכה הערב בהמשך למאהל המחאה של מועצת בית אל. בהשתתפות שר החקלאות אורי אריאל סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן, חברי הכנסת שולי מועלם, ניסן סלומינסקי, מוטי יוגב, יואב קיש. ראשי מועצות, רבנים ואישי ציבור.

רוה״מ בישיבת סיעת הליכוד: ״ההתחייבות לבית אל תקוים בהקדם, אני זוכר גם את עמונה ואת ההתחייבות למיגרון. זה לא יקח 10 שנים, גם לא שנה. בבוא היום אכתוב בזכרונותיי מה גרם לעיכובים. לא כי איני רוצה לקיים את התחייבותי.״

בעקבות ישיבה סוערת של סיעת הליכוד בה האשים ראש מועצת בית אל שי אלון את נתניהו בכך שרימה אותם פעמיים, זימן נתניהו את אלון לפגישה ב4 עיניים והבטיח לו שבתוך שנה תקויים הבטחתו. בתגובה הודיע אלון כי תושבי בית אל שבעו הבטחות וכי הוא דורש שהדברים יובאו לישיבת ממשלה ותתקבל החלטת ממשלה מיידית לאישור בנית 300 דירות עד דצמבר 2017.
בעצרת שנערכה בהמשך למאהל המחאה של מועצת בית אל  אמרו חברי הכנסת:

צילום באדיבות: דוברות בית אל

ח”כ בצלאל סמוטריץ קרא לחברי הכנסת של הקואליציה להחרים את ההצבעות בכנסת עד אשר יתקבלו 300 אישורי הבניה בבית אל

חבר הכנסת אורן חזן שהשתתף בהפגנה הודיע על הצטרפותו לחרם: “ראש ממשלה שלא יכול לקיים החלטות, לא יכול להיות ראש ממשלה. אני מתחייב להצטרף לבית היהודי ולא אצביע בכנסת בעד החלטות קואליציה עד שהדירות יאושרו”

יו’ר הבית היהודי ושר החינוך נפתלי בנט אמר: החזון שלנו הוא להחיל את החוק הישראלי בכל שטחי יהודה ושומרון, החזון הוא בשמיים אבל הדרך צריכה להיות מעשית, לכן הציפיה מראש הממשלה היא לא בשמיים, הבטחת- תקיים. אנחנו מצפים שראש הממשלה יקיים את התחייבותו שחזרה לא פעם ולא פעמיים, אלא כמה וכמה פעמים לבנות את אותן יחידות בבית אל, אנחנו מצפים ונעמוד על כך שהוא יקיים את זה.
בעצרת השתתפו גם שר החקלאות אורי אריאל סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן, חברי הכנסת שולי מועלם, ניסן סלומינסקי, מוטי יוגב, יואב קיש. ראשי מועצות, רבנים ואישי ציבור.

 

חדשות בנימין כתבה ראשית