בית אל נגד ראש הממשלה במחאה על הפרת הבטחות הבניה

בית אל נגד ראש הממשלה במחאה על הפרת הבטחות הבניה

 שי אלון ראש מועצת בית אל שוהה במאהל מחאה בגן הורדים. אליו יצטרפו עובדי המועצה ותושבי בית אל, במחאה על הפרת הבטחותיו החוזרות ונשנות של ראש הממשלה לאפשר בניה בבית אל. 

ראש הממשלה הבטיח עם הריסת בתי האולפנה לאפשר בניית 300 בתים, ושב והבטיח את אותם ה300 בהרס בתי דריינוף. עד היום טרם התקבל אישור לשיווק- המאפשר תחילת בניה.

המחאה של בית אל . צילום באדיבות דוברות מועצת בית אל

דברי שי אלון. ראש המועצה: “נתניהו רימה אותנו פעמיים ומנסה לשקר בפעם שלישית. לפני 5 שנים בהסכם האולפנה נתניהו התחייב לבנות 300 יחידות דיור בבניינים רבי קומות, שיכנענו את התושבים שהוא יעמוד במילה. הקרקע הוקצתה ועברה את כל האישורים, אבל נתניהו אסר על משרד השיכון לשווק את הבתים שאושרו לפני שנתיים כשהרס את בתי דריינוף שוב חזר על אותה הבטחה להקים את 300 הדירות ושוב רימה אותנו בפגישה איתו לפני שבוע וחצי ניסה לרמות אותנו בשלישית כשאמר שהבעיה שהקרקע נמצאת מחוץ לגדרות הישוב. ביבי אמר שזה מתעכב בגלל שהיתרים ניתנים רק לכאלה שבתוך גדרות הישוב ואנחנו העמדנו אותו על טעותו שבבית אל זה בתוך גדרות הישוב. נתניהו היה נבוך אבל לא נתן שום היתר בניה. בקלקיליה אישרה הממשלה 15 אלף דירות חדשות ובבית אל 0

בדרך הזו נהפוך למקום מושב זקנים. 10 שנים לא נבנתה יחידת דיור אחת ואין צעירים שנכנסים לישוב. קולות הילדים בישוב נחלשו. מעונות יום נסגרים וכיתות א ו-ב’ מתדלדלות

אם עד סוף השבוע נתניהו לא יאשר את הבניה, אקרא לכל חבריי ראשי המועצות לנתק כל מגע איתו. כמו שהוא שיקר לנו הוא ישקר גם להם.
בכוונתי להגיש עתירה לבג”צ כנגד נתניהו על הפרת התחייבות שלטונית. אולי הם ישימו קץ לתרבות השקר שנתניהו מנחיל לנו”.

מתועדת להתקיים הפגנת מחאה.

 

 

חדשות בנימין כתבה ראשית