אירועי פסח לכל המשפחה במרכז קטיף ובצפון השומרון 

אירועי פסח לכל המשפחה במרכז קטיף ובצפון השומרון 

שמחה רבה שמחה רבה , אביב הגיע לאן נלך לטייל?
אירועי פסח לכל המשפחה במרכז קטיף ובצפון השומרון …. חג שמח 🙂 


מרכז אשר יפגיש אתכם עם סיפור גוש קטיף החל מהקמתו והתפתחותו דרך תוכנית ההתנתקות וכאב העקירה ועד לאתגרי הצמיחה מחדש. מסלול הביקור במרכז מתפרש על פני 6 מרחבים המשלבים סרטונים, ארט וידאו, תערוכת צילומים ומיצבים היוצרים חוויה ייחודית ומרגשת. את הסיור מעבירים אנשי הגוש המשתפים את סיפורם האישי במהלך ההדרכה.
פעילות בימים רביעי וחמישי, ט”ז-י”ז ניסן תשע”ז, 12-13/04/17 – בין 10:00-17:00

סיורים הדרכות
סרטים והצגה לילדים
סדנאות קיפולי נייר ויצירה
פרטי התקשרות
077-432-4101
laurence@merkazkatif.co.il
האתר מונגש לנכים

הפעילות הינה ללא תשלום במסגרת “מפה ומצא” של משרד התרבות הספורט, למעט רכב ספארי בחולות בעלות של 10 ש”ח לאדם מגיל 3 ויצירה בעלות של 2 ש”ח ליצירה.
פעילות מיוחדת לפסטיבל.
מספר המשתתפים בכל פעילות מוגבל – על פי סוג הפעילות ומיקומה
ההשתתפות על בסיס מקום פנוי

יום רביעי

12:00 מופע ליצנות לילדים: “הדבר העגול הזה” (באוהל הלבן) / תיאטרון המדיטק חולון
מופע ליצנות לילדים המגולל את סיפורם של שני חברים טובים אשר בטעות מפילים את השמש לים. הצמד יוצא להרפתקה בלב ים בחיפוש אחר השמש מעל ומתחת לפני המים… בדרכם צוברים חוויות, ויכוחים, פרידה ולבסוף איחוד מרגש! אבל לאן נעלמה השמש? כיצד ימצאו אותה? הצטרפו להרפתקה שובת לב המעניקה חוויה אותנטית של תאטרון פיזי ללא מילים, ליצנות תיאטרלית והרבה הומור בה שני השחקנים מעבירים מסע חווייתי עשיר בדמיון המשלב מוסיקה, צבע, אביזרים ותנועה. יוצרים ומבצעים: לושה גבריאלוב ופיודור מקרוב.
11:00-16:00 אמן בניה בחול / גבריאל רענן   (בארגז החול)

יום חמישי

12:00  הצגה: למה בכה הדג (באוהל הלבן) / תיאטרון הקרון
בחדר של הילה נמצאים ספרים מיוחדים המסתירים בתוכם סודות והפתעות מצחיקות על חיות. מה קורה לג’ירפה שקושרים לה את הצוואר? מדוע צעק העקרב? לאן נעלם עופר? ולמה בכה הדג?בתוך ספרי פופ-אפ צבעוניים אותן יצרה האמנית הילה פלשקס מתגלה עולם דימויים מלא הומור. שתי שחקניות מספרות חמישה סיפורים ומייצרות עולם תלת מימדי צבעוני ומפתיע. הילדים מוזמנים להציץ לסיפוריו של בורלא על חיות מוזרות שעשויות כולן נייר.

14:00 הצגה : הנסיכה ירקונה / שילמן הפקות
הנסיכה ירקונה מחפשת את הנסיך המושלם. האם זוהי הצפרדע הירוקה? דמות ספרותית שמתעוררת לחיים נותנת נופח חדש למושג “צפרדע ירוקה”. מהיום זה לא רק הפח הירוק המוכר.

15:00 הצגה:  קולומבוס ומאיה נסיכת השוקולד / תיאטרון ויהי
בשנת 1492, במהלך הפלגתו המפורסמת של כריסטופר קולומבוס לאמריקה, הוא נתקל בפרי שמעולם לא ראה. היה זה פרי הקקאו, ומשהביא אותו עימו בחזרה לספרד נתגלתה הדרך לייצר ממנו את הממתק האהוב ביותר בעולם. ההצגה היא אגדה היסטורית המבוססת על מסעו האמיתי של קולומבוס ועל הרפתקאותיו, ומגוללת את סיפור גילויו של פרי הקקאו דרך מפגש מופלא עם מאיה נסיכת השוקולד. זוהי הצגה על חברות, קבלת השונה והכרתו, ועל חלומות שמתגשמים. ההצגה חושפת את הצופים הצעירים לערכים של מסירות, אמונה בדרכך ועזרה לזולת, ו.. איך בעצם מכינים שוקולד?.

מרכז קטיף” להנצחת מורשת גוש קטיף וצפון השומרון מועצה אזורית שומרון וחטיבת מנשה שמחים להזמינכם לחוויה של פעם ביובל חגיגת אביב לציון חמישים שנה לקרב עמק דותן במלחמת ששת הימים- הכל ללא תשלום 

תמונה: דוברות מרכז קטיף

 

שעות הפעילות: 11:00-17:00, במבוא דותן

  • סיורים מודרכים אל עמק דותן
  • סיפור הקרב
  • חניון צה”ל
  • יצירה
  • הפעלות לילדים (גם לילדים גדולים!!)
  • הצגה “ברחובנו הצר”
  • מספרי סיפורים, שחקני רחוב ועוד…

הכניסה חופשית!!

כתבו בwaze “מבוא דותן”

פרטים נוספים באתר האינטרנט ובפייסבוק “תיירות שומרון”

חדשות שומרון כתבה ראשית