יו”ר הכנסת, יולי אדלשטיין בגוש עציון: החלת ריבונות תקדם שלום

יו”ר הכנסת, יולי אדלשטיין בגוש עציון: החלת ריבונות תקדם שלום

יו”ר הכנסת ב’עוז וגאו”ן’ שבצומת גוש עציון: החלת ריבונות ביהודה ושומרון תקדם שלום ובהירות במציאות הלא פשוטה של אזורנו.

יו”ר הכנסת, יולי אדלשטיין, ביקר היום (שני) עם פמלייתו בשמורת ‘עוז וגאו”ן’ שמעל צומת גוש עציון. ביקורו במקום התקיים כחלק מחנוכתו של הקניון החדש שנפתח בצומת הגוש כאשר מתלווים אליו יו”ר המועצה, דוידי פרל, וסגנו, משה סוויל.

במהלך הביקור הביע יו”ר הכנסת את הערכתו לפועלם של המתנדבים סביב פיתוחה ושיקומה של השמורה שהוקמה לזכר שלושת הנערים שנחטפו הי”ד. כמו כן הביע את תקוותו להצלחת המהלכים הפוליטיים והמדיניים שהחלו באחרונה להחלת הריבונות ביהודה ושומרון.

יולי אדלשטיין בגוש עציון.צילום 'נשים בירוק'
יולי אדלשטיין בגוש עציון.צילום ‘נשים בירוק’

“אני מאוד מקווה שהמקומות שאנחנו נמצאים בהם יישארו תמיד בריבונות שלנו”, אמר אדלשטיין.והוסיף: “אני חושב שהחלת ריבונות באופן רשמי ומסודר זה רק דבר שמקדם שלום ומקדם בהירות במצב הלא פשוט הקיים באזורינו”.

כאמור, אדלשטיין הביע את תמיכתו במהלכים האחרונים שהחלו בכנסת להחלת ריבונות מדורגת ביהודה ושומרון. “אני חושב שכדאי לעשות מהלכים בכנסת”, אמר ומיד הוסיף: “התחלנו בעצם לעשות מהלכים בכנסת לגבי המקומות שנמצאים בקונצנזוס מאוד רחב במדינת ישראל, שתהיה אמירה מאוד ברורה של המחוקק הישראלי שהם חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל לתמיד”.

באשר להיאחזות בשמורת ‘עוז וגאו”ן’ אמר יו”ר הכנסת: “אני שמח להיות כאן ב’עוז וגאון’. אני זוכר את המקום כמקום שומם שמרחפת עליו סכנת פינוי, והיום כשאתה מגיע ורואה את כל הפיתוח והטיפוח ושומע שעשרות אלפי בני נוער באים מתנדבים, עוברים חוויה, עוזרים וזוכרים את שלושת הבנים אני חושב שזה פשוט עושה טוב וחם על הלב”.

את דבריו חתם אדלשטיין בדברי הערכה ותודה “לכל המארגנים והמתנדבים שנמצאים כאן שלא על מנת לקבל פרס ומפעילים את כל הפעילות כאן”.

 

חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית