נוער יו”ש יוצא למאבק: “לא מוכנים להיות היתומים הבאים!”

נוער יו”ש יוצא למאבק: “לא מוכנים להיות היתומים הבאים!”

בני נוער מיהודה ושומרון יוצאים למאבק למען השבת ההרתעה ומיגור הטרור.אחיעד ליבמן תושב מגדלים שדודו שלמה הי”ד נרצח בפיגוע ביצהר: “כשמרביצים למישהו הוא צועק, ואנחנו החלטנו שאנחנו לא נשב יותר בשקט כשיהודים נרצחים”.

בני נוער מיהודה ושומרון יוצאים למאבק למען השבת ההרתעה ומיגור הטרור, וזאת על רקע הפיגועים האחרונים בהם נרצחו הרב מיכי מרק הי”ד מעתניאל שהותיר עשרה יתומים, והלל יפה אריאל הי”ד שנרצחה במיטתה בביתה שבקרית ארבע.

ביום שלישי הקרוב צפויים בני הנוער להקים מאהל מחאה מול בית ראש הממשלה ולהישאר במקום בדרישה למיגור הטרור והחלת ריבונות יהודית במרחבי ארץ ישראל.

הפגנה מול בית רוה''מ.צילום: מועצת יש"ע
הפגנה מול בית רוה”מ.צילום: מועצת יש”ע

“לא נוכל לשתוק עוד. השגרה שלנו מתבוססת בדם”, נכתב במודעות שהופצו ברחבי הארץ. “אנו קוראים לכלל הנוער ואוהבי העם והארץ, שלא מוכנים להישאר אדישים אל מול מרחץ הדמים המתחולל להצטרף אלינו. נזעק מתוך המציאות המטורפת שאנו חיים בה – עד כאן! יותר לא נסבול. נדרוש מראש הממשלה לעמוד כיהודי גאה ולפעול בלי פחד נגד הטרור, ולמען שלמות הארץ”.

מאחורי האירוע עומדים בני נוער מיו”ש ובהם בני משפחות שכולות.אחיעד ליבמן תושב מגדלים שדודו שלמה הי”ד נרצח בפיגוע ביצהר לפני כ-18 שנה: “כשמרביצים למישהו הוא צועק, ואנחנו החלטנו שאנחנו לא נשב יותר בשקט כשיהודים נרצחים ונפצעים והפיגועים נמשכים. אם רק ירצו להכניע את הטרור הערבי ישנם פתרונות. לנו כבר אין סבלנות לחיות כמו ברווזים במטווח ואנחנו דורשים שהצבא והממשלה יתעשתו ויפעלו בכל הכח כנגד האויבים של עם ישראל”.

איילת ליברמן מאלון מורה שאביה הרב הלל הי”ד נרצח בידי ערבים בשכם בסמוך לקבר יוסף הצדיק לפני כ-16 שנים: “אני חוויתי את האובדן והשכול ואני לא מסוגלת לשמוע על עוד משפחות שמצטרפות למעגל הנורא הזה רק בגלל רפיסות של ההנהגה. לנוער נמאס לשבת בבית ולחכות לבשורת האיוב הבאה. אנחנו דורשים שזה יפסק”.

חדשות בנימין כתבה ראשית