מתי נזדקק לשירותי חברות ניקיון – ואיך נבחר נכון?

מתי נזדקק לשירותי חברות ניקיון – ואיך נבחר נכון?

בבית, במשרד, אצל חברים או בבילוי, אין זה משנה איפה אנחנו נמצאים חשוב לנו שהמקום שבו אנחנו שוהים יהיה נקי ומזמין. עם זאת, ברוב המקרים אין לנו שליטה אמיתית על מה שקורה בכל מקום, אלא בשני מקומות עיקריים – בדירה או בבית העסק.

חלק ניכר מהזמן אנחנו מחפשים דרכים לתחזק את הניקיון השוטף בבית או במשרד, ובמקרים שונים אנחנו זקוקים לניקיון יסודי ומקיף הרבה יותר. למשל לאחר מעבר דירה או בעקבות שיפוץ, לקראת החג או פשוט משום שאנחנו רוצים להשקיע קצת יותר בניקיון חלקים בבית שאינם מקבלים תשומת לב מספקת. כך או כך, אחד הפתרונות הטובים ביותר שעומדים לרשותנו הוא השכרת שירותיה של חברה מקצועית. חברות ניקיון הן ללא ספק אידאליות לעסקים שרוצים ליהנות ממשרד נקי ומטופח, ולבעלי דירות שרוצים לדעת שהדירה שלהם בידיים טובות ומקצועיות באופן קבוע. השאלה שאתם בוודאי שואלים את עצמכם כעת היא איך בוחרים מתוך שלל חברות ניקיון שמציעות את שירותיהן.

מגוון רחב מאוד

אם תערכו חיפוש בגוגל או ברשתות החברתיות תגלו שיש לא מעט חברות ניקיון, וחלק גדול מהן אף יציעו לכם שירות ברמה גבוהה מאוד, בעוד אחרות יציעו שירות קצת פחות איכותי. השאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם כשאתם פוגשים נציגיה של חברת ניקיון כזו או אחרת הן שאלות שקשורות לרמת האמינות של החברה, איכות השירות שלה, מידת המקצועיות, הניסיון וכמובן התמחור. אלא שרק התייחסות למכלול הגורמים הללו תבטיח לכם החלטה טובה באמת. כלומר, גם אם מצאתם חברת ניקיון שמציעה מחיר אטרקטיבי מאוד אין זה אומר שהיא החברה האידאלית עבורכם. חברה זולה עשויה להתברר ככזו משום שהיא מתחייבת למספר שעות נמוך יחסית או משום שהיא פשוט איננה אמינה. מאחר ואינכם רוצים לשלם (גם אם סכום נמוך) לחברה שלא תעמוד בהתחייבויותיה או לצוות ניקיון שישאיר אחריו בלגן ולכלוך בכל זאת, עצרו וחשבו האם הצעת המחיר אכן משתלמת.

בדקו את פרופיל החברה

הנה טיפ שיעזור לכם להתמקד טוב יותר ולבצע השוואה בין חברות ניקיון שונות: בדקו את סוג השירות שהן מציעות לכם. חברות שונות יציעו ניקיון כללי למשרד, אחרות יתמקד בפרויקטים גדולים (ניקיון לאחר שיפוץ למשל) ואילו אחרות יציעו לכם שירותי פוליש לרצפה. חלק מהחברות מתמחות בשירות לבתים ואחרות בניקיון משרדים, חלקן מחזיקות צוותים גדולים ואחרות צוותים קטנים. כדי שתוכלו לבחור חברה שמתאימה למה שאתם מחפשים חשוב שתבינו קודם כל מה אתם באמת צריכים – ולאחר מכן מה מציעות לכם החברות השונות. חברה קטנה שתוכל להציע לכם שירות בהיקף נמוך עשויה שלא להתאים אם אתם מחזיקים שטח עסקים רחב וזקוקים לניקיון ברמה גבוהה יותר. בדקו את ההתאמה בין החברה לבין המטרות שלכם, רק כך תדעו שאתם משקיעים את המשאבים שלכם במקומות הנכונים.

צרכנות