הרבנית הנקין:’יש הקלה בידיעה שהמרצחים לא יראו אור יום”

הרבנית הנקין:’יש הקלה בידיעה שהמרצחים לא יראו אור יום”

בית המשפט קבע מאסרי עולם לארבעה מרוצחי בני הזוג הרב איתם ונעמה הנקין שנרצחו באכזריות בסמוך לאלון מורה.הרבנית חנה הנקין אמו של איתם ז”ל התייחסה לגזר הדין של רוצחי בנה ואמרה:”אין גזר דין אשר יחזיר לחיים את בני ואת כלתי. בכל זאת, יש לנו הקלה מסוימת בידיעה שהמרצחים יבלו את שארית ימיהם עלי אדמות בכלא ולא יפגעו במשפחות נוספות.

בית המשפט קבע מאסרי עולם לארבעה מרוצחי בני הזוג הרב איתם ונעמה הנקין שנרצחו בחודש אוקטובר האחרון באכזריות בסמוך לאלון מורה.הרבנית חנה הנקין אמו של איתם ז”ל התייחסה לגזר הדין של רוצחי בנה ואמרה:”ישבנו  בבית המשפט הצבאי בשומרון, כחמש דקות נסיעה מצומת מגידו, ושם ראיתי לראשונה את המרצחים אשר רצחו את בני הרב איתם הנקין וכלתי האהובה נעמה.אין גזר דין אשר יחזיר לחיים את בני ואת כלתי. אין גזר דין שיחזיר להם את חמישים שנות החיים שנחמסו מהם, שיחזיר לנכדנו את הוריהם האהובים. אפילו במדרג הטרוריסטים, החבורה שראינו הבוקר—שרצחו את כלתי היפהפייה ואת בני במטח יריות על שני ההורים, מטווח אפס, לעיני ילדיהם—היא בתחתית החבית”.

הזוג הנקין זל.צילום מסך
הזוג הנקין זל.צילום מסך

”בכל זאת, יש לנו הקלה מסוימת בידיעה שהמרצחים יבלו את שארית ימיהם עלי אדמות בכלא. הם לא ייצאו לראות אור יום מחוץ לשערי הכלא, ולא יפגעו במשפחות נוספות.אנו קוראים לממשלה לנקוט בכל הצעדים להגן על חיי אזרחי מדינת ישראל. למרצחים שרצחו את ילדינו רק בגלל שהם יהודים—אנו אומרים: ניסיתם להחריב את המשפחה האהובה שלנו, אבל אנחנו חורקים שיניים וממשיכים, ונמשיך להיות פה ולגדל פה דור אחר דור.אנחנו רוצים להודות לעם ישראל שמחבק אותנו בשעה הקשה הזו ובמיוחד לצה”ל כולל יחידת דובדבן אשר לכדה את המרצחים, לאנשי השב”כ, למשטרה, ולפרקליטות הצבאית. כולם עשו את מלאכתם בצורה המקצועית ביותר, ונחשפנו דרכם לאצילות נפש גדולה. בצר הרחבתם לנו”.הוסיפה הרבנית הנקין.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בתגובה על גזר הדין של רוצחי הנקין: “אם לא הוציאו להורג את חיות האדם שרצחו את ההורים לעיני ילדיהם, לכל הפחות יש לקבוע בחוק שלא ניתן יהיה לשחרר אותם מכלאם לפני שיסיימו לרצות את עונשם. ידע כל מחבל נתעב כי הוא יסיים את ימיו בכלא אם יפגע באזרח ישראלי.

חדשות שומרון כתבה ראשית