שקד בסיור בבנימין:  “הבית היהודי לא תאפשר הקמת דאע”שסטן”

שקד בסיור בבנימין: “הבית היהודי לא תאפשר הקמת דאע”שסטן”

שרת המשפטים התייחסה לדברי נתניהו וליברמן על 2 מדינות והוסיפה: “היום ברור יותר מתמיד – הבית היהודי היא המפלגה היחידה שנלחמת בעד ההתיישבות ונגד הקמת חמאסטן ודאע”שסטן צמוד אלינו”.

צילום: מרים צחי
צילום: מרים צחי

שרת המשפטים איילת שקד סיירה  במועצה האזורית בנימין עם ראש מועצת יש”ע אבי רואה. בין היתר סיירו השניים באולפנת דולב, שם ראתה את הסדנאות השונות בהן לומדות התלמידות, כמו סדנת נגרות, סדנת אפייה וסדנת תקשורת. לאחר מכן הסיור המשיך בתצפית אל ישובי בנימין ומודיעין בישוב חרשה. בהמשך, תצפתה השרה מהישוב עטרת על העיר הפלסטינית רוואבי. הסיור הסתיים בטיול טרקטורונים, בהם נהגה השרה שקד, בתל שילה ובמעיין עין עוז.

במהלך הסיור התייחסה שרת המשפטים לדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן אמש, כאשר הכריזו על תמיכה בהקמת מדינה פלסטינית: “אומר את הברור מאליו – כל עוד אנחנו בממשלה, לא תקום מדינה פלסטינית, לא יפונו יישובים ולא יימסר שטח כלשהו לאויב. היום ברור יותר מתמיד – הבית היהודי היא המפלגה היחידה שנלחמת בעד ההתיישבות ונגד הקמת חמאסטן ודאעשסטן צמוד אלינו”.

בתגובה לסקר שנערך, לפיו רוב החברה הישראלית תומכת בהחלת ריבונות במעלה אדומים אמרה שקד כי, ” הסקר שפורסם על עמדת הציבור הישראלי להחלת ריבונות במעלה אדומים מחזק את הצורך להילחם למען החלת ריבונות בשטחי C ביהודה ושומרון”.

חדשות בנימין כתבה ראשית