בדרך לכיסוי סלולרי מלא ביהודה ושומרון

בדרך לכיסוי סלולרי מלא ביהודה ושומרון

ועדת המשנה חוץ וביטחון לעניינים אזרחיים וביטחוניים ביו”ש בראשות ח”כ ואל”מ במיל’ מוטי יוגב התכנסה לדון בנושא הפערים הסלולריים ביהודה ושומרון.על פי נתוני משרד התקשורת 2 אתרים כבר עובדים בהתאם לתוכנית ו-20 נוספים צפויים להתווסף בשנה הקרובה.

מזה כשנתיים שועדת המשנה חוץ וביטחון לעניינים אזרחיים וביטחוניים ביו”ש בראשות ח”כ ואל”מ במיל’ מוטי יוגב מתכנסת בנושא הפערים הסלולריים הרבים הקיימים ביהודה ושומרון.הבוקר קיימה ועדת חוץ וביטחון דיון סטטוס תשיעי במספר, על התכנית הממשלתית לכיסוי סלולרי מלא ביו”ש.בועדה השתתפו נציגי החברות הסלולר, סגן ראש המנהל האזרחי אל”מ אורי מנדס, קמ”ט תקשורת דודו כהן ונציג משרד התקשורת והמשפטים.

בועדה הוצגה התכנית של משרד התקשורת לכיסוי מלא של הפערים הסלולריים הקיימים היום ברחבי יו”ש. בדיון דווח על 2 אתרים שכבר עובדים בהתאם לתכנית, אך פערים רבים עוד נותרו ולא התקדמו על פי לוחות הזמנים שהותוו.
לכן בוצע דיון מטה יסודי על כל מקום ומקום על מנת לזהות מהם החסמים וכיצד ניתן להתקדם על פי לוחות הזמנים שכתובים בתכנית של משרד התקשורת וכן לוחות זמנים שהציב יו”ר הועדה ח”כ יוגב לקידום עול למעלה מ-20 אתרים נוספים ביו”ש.

יוגב.הסרת חסמים.צילום.גידי אבינערי
יוגב.הסרת חסמים.צילום.גידי אבינערי

יו”ר הועדה ח”כ מוטי יוגב בירך על ההתקדמות ושיבח את כלל הגורמים על ההירתמות לנושא חשוב זה: “יש כבר כמה אתרים שכבר פועלים ואני יודע גם מהשטח על התקדמות. התושבים מספרים שבמקומות שהוקמו תרנים חדשים יש שיפור משמעותי אבל יחד עם זאת, יש עוד מה לעשות ואני אומר את זה לכולם: יש מה להתקדם באותה נקודה ביטחונית של הצלת חיים וגם בשיפור איכות החיים ביו”ש בהשוואה לשאר המדינה.”

חדשות שומרון