מפקד החטיבה אמר שהגוש בטוח והמטיילים שטפו את האזור

מפקד החטיבה אמר שהגוש בטוח והמטיילים שטפו את האזור

מפקד חטיבת עציון אל”מ רומן גופמן אמר אתמול כי בטוח לטייל בגוש עציון, היום שטפו אלפי מטיילים את הגוש. ירון רוזנטל מנהל בית ספר שדה כפר עציון: “המטיילים שוטפים את גוש עציון בהמוניהם אחרי תקופה לא קלה, אנחנו מקווים שתהיה לכך המשכיות גם לאחר הפסח”

אל”מ רומן גופמן מפקד חטיבת עציון אמר אתמול כי אלפי מטיילים הצביעו במהלך סוף השבוע ברגליים והגיעו לטיולים בגוש עציון, “מרחב גוש הוא מרחב מיוחד שבמרכזו צומת הגוש. בחודשים האחרונים חווינו כאן אתגרים אבל במאמץ משותף של כוחות הבטחון המציאות הבטחונית השתנתה והיא מאפשרת להגיע לגוש עציון ולראות את היופי של המקום הזה. האזרחים מצביעים ברגליים”

טיול בגוש עציון.צילום בית ספר שדה כפר עציון
טיול בגוש עציון.צילום בית ספר שדה כפר עציון

מנהל בית ספר שדה כפר עציון ירון רוזנטל המארגן בחג הפסח מאות טיולים בגוש עציון חיזק את דבריו של אל”מ גופמן ואמר כי כבר חודשים ארוכים לא ראה אזור גוש עציון אלפי מטיילים, “השבילים עמוסים במטיילים, הפארקים והאטרקציות שארגנו למטיילים ולמשפחות עשו את שלהם, עם ישראל לא נטש את גוש עציון בעבר וגם היום הוא מוכיח שהוא אינו נוטש אזור זה”
רוזנטל אמר עוד כי לגוש עציון הגיעו משפחות מכל הארץ “יש כאן משפחות ממרכז הארץ, מגוש דן, מצפונה ומדרומה חגיגה ישראלית בלב גוש עציון”

חדשות גוש עציון והר חברון תיירות ונופש