לקראת הפינוי: למעלה מ-1000 איש הגיעו לנתיב האבות

לקראת הפינוי: למעלה מ-1000 איש הגיעו לנתיב האבות

למעלה מאלף איש  הגיעו מרחבי הארץ שבו לתמוך ולחזק את התושבים וקוראים לממשלת ישראל ולעומד בראשה, להסדיר את השכונה ולמנוע את המחזות הצפויים מפינוי מיותר. 

בהמשך לדיווחים כי מערכת הביטחון נערכים לאלימות בעת פינוי שיחל בימים הקרובים בשכונת נתיב האבות,  למעלה מאלף איש  הגיעו מרחבי הארץ שבו לתמוך ולחזק את התושבים וקוראים לממשלת ישראל ולעומד בראשה, להסדיר את השכונה ולמנוע את המחזות הצפויים מפינוי מיותר. האירוע במעמד ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן וראש המועצה המקומית אפרת, עודד רביבי.

צילום באדיבות: מטה המאבק נתיב האבות

כזכור, שכונת נתיב האבות מיועדת להריסה  ולאחרונה החליט בג”צ שלא להשאיר שישה בתים במקומם ולחתוך חצי מטר מכל בית שלכאורה יושב על קרקע פלשתינית. בנוסף הוחלט להרוס בימים אלו מבנה אחד מתוך ה-17 ובעקבות כך, במהלך השבוע האחרון התחילו להתבצר אלפים לקראת הפינוי הקרוב.

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר:
“מיטב הנוער מגיע בהמוניו להזדהות עם נתיב האבות. מאות בני נוער נוהרים להרקדה ומלווה מלכה שמארגן נוער עפרה היקר, בואו לחזק ולהתחזק!”

ממטה המאבק של נתיב האבות נאמר:
“המאבק ממשיך , הגיעו למתחם מבנה הנגרייה כאלף איש בקריאה לממשלה להסדיר את האבסורד ולמנוע את ההרס המיותר של הבתים, להסדיר את שכונת נתיב האבות .הארוע שאורגן על ידי מטה הנוער של נתיב האבות. אנו ממשיכים לאייש את המתחם בחיזוק תומכים רבים 24 שעות ביממה”.

תושב אלעזר אורי וולפסטל, שהגיע הערב להתבצר בשכונת נתיב האבות אמר:
“אנחנו נמצאים במבנה שמייעוד להריסה, להראות שאנחנו לא מוותרים על ארץ ישראל ונלחמים על השטח הזה. אנחנו פה 24 דעות ביממה עד שיגמר הסבל הנוראי הזה. אני קורא לראש הממשלה, בנימין נתניהו שיעשה סדר ויפסיק את ההרס הזה והסבל של המשפחות”.

חדשות אריאל כתבה ראשית