אלוף פיקוד העורף בשומרון: “השומרון ברמת מוכנות גבוהה לכל תרחיש”

אלוף פיקוד העורף בשומרון: “השומרון ברמת מוכנות גבוהה לכל תרחיש”

ביקור מוצלח  של אלוף פיקוד העורף תמיר ידעי במועצה האזורית שומרון. ידעי נפגש עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן ועם בעלי התפקידים באגף הביטחון במועצה.

שמע סקירה על רמת המוכנות של המועצה האזורית שומרון למצבי משבר בעורף הן בתחומי הלחימה והן בתחומים של אסונות טבע וציין כי המועצה נמצאת ברמת מוכנות גבוהה ביותר לכל תרחיש.

צילום באדיבות רועי חדי

לדבריו: ״מועצה אזורית שומרון מציגה רמת מוכנות גבוהה מאוד .יתר על כן, ניכר כי המועצה רוצה להמשיך ולשפר את המוכנות ולהגיע לרמת מוכנות גבוהה יותר מזו הקיימת היום, ועל כך הערכתי הרבה. פיקוד העורף ימשיך לתמוך ברשות ככל שידרש, על מנת לסייע ולשפר את המכונות בשגרה ובחירום״

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון הודה לאלוף הפיקוד על הביקור ואמר: “אף שהיינו מעדיפים שלא להצטרך לכך, אגף הבטחון במועצה האזורית שומרון עושה כל שנדרש בכדי להביא את רמת המוכנות של העורף לרמה הגבוהה ביותר ואני שמח שגם אלוף הפיקוד סבור כך. לצערי כבר חווינו מצבי חירום במועצה בשלג הגדול של שנת 2013 ועמדנו בכך. מאז שיפרנו באופן דרמטי את ההיערכות. אנחנו שמחים שפיקוד העורף מוכן לתת יד ולסייע גם תקציבית בנושא המוכנות”

דגן הציג בפני אלוף הפיקוד את התוכנית הלאומית של פיקוד העורף לפינוי תושבים לשומרון במקרה חירום לאומי. תוכנית אותה הגו הגורמים המקצועיים במועצה האזורית שומרון בהובלתו של יוסי דגן כבר לפני 6 שנים וקיבלה את ברכתו ואישורו של השר להגנת העורף דאז השר גלעד ארדן.

חדשות שומרון כתבה ראשית