נערי אפרת למען התינוקות של חאלב

נערי אפרת למען התינוקות של חאלב

טיטולים, תחליבי חלב, מגבונים וציוד לתינוקות: תושבי אפרת אספו ציוד בשווי עשרות אלפי שקלים לתינוקות סורים, חלק מהציוד כבר הועבר לצד השני של הגבול. בני הנוער שאספו את הציוד: “אספנו ציוד שיכול לשמש רק תינוקות ולא לוחמים, רוצים שיידעו שכל התיאורים על המתנחלים אינו נכון”  

ערמות הציוד שנאסף באפרת למען חאלב. צילום: דוברות מועצת אפרת.


מזה חודש ויותר עובדת קבוצת תושבים המתגוררים במועצה המקומית אפרת שבגוש עציון על איסוף ציוד לתינוקות סורים. בני הנוער המתגוררים ביישוב עברו בבתי התושבים והתרימו ציוד בשווי של עשרות אלפי שקלים.

“יצאנו בפרסום בפייסבוק של מתנ”ס המועצה ולא תיארנו לעצמנו שתהיה לכך היענות גבוהה מאוד, חשבנו שאולי יגיעו כמה תחליבי חלב ומארזי טיטולים” אמרו במועצה.  אלא שההיענות הייתה גבוהה מאוד ובתוך כמה ימים נאסף ציוד תינוקות בשווי של עשרות אלפי שקלים סיפרה השבוע שושי בוגוש מנהלת המתנ”ס באפרת. במועצה מספרים כי לצורך האיסוף הוקמה קבוצת וואטסאפ של התושבים המעוניינים לאסוף את הציוד, “גם כאן הייתה היענות מרשימה ועשרות בני נוער עזרו לנו לאסף ולרכז את הציוד”

ההחלטה לאסוף ציוד לתינוקות בלבד הגיעה מאחר וציוד זה לא יכול לעזור ללוחמים משום צד “אנחנו לא מעוניינים לתפוס צד כלשהו במלחמה המתנהלת בסוריה, חשוב לנו לעזור לתינוקות שנקלעו למלחמה אכזרית מאוד”

תושבי המועצה אומרים כי הם מאוד מעוניינים שהצד המקבל יידע שהציוד הגיע דווקא מתושבים המתגוררים ביהודה ושומרון “אנחנו רוצים שהצד השני, העם הסורי, יידע שכל התיאורים שהוא שומע ברשתות החברתיות על היהודים המתגוררים ביהודה ושומרון אינו נכון. הדאגה והחמלה למצוקתם היא אמיתית ומשותפת לכולם”

אפרת למען חאלב. צילום: דוברות מועצת אפרת
חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית